mijn vriend wil wel seks maar zonder condoom

Hey ik ben een meisje van 16 en ik wil seks met mijn vriendjr ( we hebben al 3 jaar )
Hij wil ook wel maar hij wil geen condoon om omdat ik nog niet ongesteld ben maar
Ik wil toch dat ie m omdoet in verband met soa’s hoe overtuig ik hem

bijzonder dat hij het niet met condoom wil doen, wat hier boven al gezegd is idd.
Of jullie doen samen een soa test, maar idk iemand die zo moeilijk doet om een condoom ik zou daar denk ik niet mee naar bed willen, als het een bewijs is van zijn houding.

Zou het toch maar zeker wel met condoom doen en niet alleen voor de soa’s. Dat jij nog niet ongesteld bent, betekent niet dat je niet alsnog zwanger zou kunnen worden. Je weet nooit wanneer je dan wel ongesteld gaat worden en daarvoor ben je op je vruchtbaarst.

Gewoon bij je standpunt blijven en als hij lastig blijft doen, dan vooral niks doen! Het is of met condoom of niet.

Jullie hebben 3 jaar een relatie en dan gaat die dom doen om zoiets kleins, mijn god…

Zoals hierboven al word gezegd, je kan alsnog zwanger raken én een soa krijgen, gewoon de condoom gebruiken en anders samen een soa test doen en aan de pil gaan.

Geef hem de keus: seks met condoom, of geen seks.

Doe desnoods een soa test of ga aan de pil?.. (maar als je niet wilt, hoeft het niet klaar)

De kans zit er dik in dat je binnenkort ongesteld wordt en nu dus op je vruchtbaarst bent… het kan in principe elk moment komen dus er bestaat gewoon een kans dat je zwanger kunt raken. Plus soa’s kunt oplopen.

Als hij van zoiets zo’n issue maakt vraag ik me af of je er wel goed aan doet om met hem naar bed te gaan, hij lijkt me niet de persoon die jou de eerste keer als ‘goed’ en ‘fijn’ laat ervaren en jou op je gemak stelt als ik het zo hoor

Dan moet je hard zijn en tegen hem zeggen dat je geen seks met hem hebt.
Ben je wel aan de pil? Dan ben je in ieder geval beschermt tegen zwangerschap.

Dit.

En “hoe overtuig ik hem een condoom te dragen”, er is zoveel verkeerd met deze zin. Je zou hem niet hoeven te overtuigen, als hij om je geeft zou hij dat doen. “Ik wil geen soa” vind ik persoonlijk genoeg reden hoor.

zou hij echt soa’s hebben dan??? want jullie hebben al vanaf je 13e…
of was hij er al super vroeg bij ofzo??

Maar ik bedoel niet dat je het zonder condoom moet doen hoor!!!
gewoon met doen, sowieso om een zwangerschap te voorkomen…

Ik zou hier niet eens over twijfelen. Het is of met of helemaal niet.

Inderdaad.

En als hij blijft door drammen… Nee is nee. Hij de lusten en jij de lasten? Dacht het niet toch?

Gewoon niet doen straks blijkt dat je ongesteld moet worden en dat je nu dus al kinderen kunt krijgen!

Ook als je nog nooit ongesteld bent geweest kun je zwanger raken van seks. Voor je eerste menstruatie komt namelijk al je eerste eisprong en vanaf dat moment kun je zwanger worden.
Zeg dat maar tegen je vriendje.

Daarbij kun je ook een SOA krijgen als je niet zeker weet of hij SOA vrij is.

Wacht maar tot condoomloos neuken tot je ongesteld bent geworden, aan de pil bent (of iets anders om te voorkomen dat je zwanger raakt) en als hij (en eventueel ook jij) een SOA test hebt/hebben gedaan.

Hij heeft geen keus. Hij is niet de gene die zwanger wordt dus heeft er niks over te zeggen. Condoom om of gwn geen seks

Niet doen, hij is de juiste niet als hij hier moeilijk om doet.

Ook als je nog nooit ongesteld bent geweest, ben je vruchtbaar. Dus of je gaat aan de pil, en wacht een week met seks. Dan kan je daarna seks zonder condoom hebben, maar ben je niet beschermt tegen SOA’s.

Waarom denk je dat hij een SOA heeft? Is hij een maagd meer?