Mijn vriend wil geen seks meer

Hallo allemaal,

Mijn vriend wil geen seks meer, alleen nog maar even hup erin en klaar. Geen voorspel en er echt de tijd voor nemen. Vind dat mijn poes stinkt. Als ik het
Initiatief neem wijst ie mij af, en van zijn kant komt er niks.

Als ik hier probeer over te praten met hem
Vind hij dat ik zeur en dat het altijd aan hem ligt en hij zo moe is… maar vervolgens kan hij wel allemaal andere dingen doen tot savonds laat als hij de volgende dag weer moet werken…

Wat te doen?!

1. Het kan zijn dat jullie seksueel niet op een lijn zitten. Hoe komt dat? Dat kunnen wij je niet vertellen, dat zal je echt met hem moeten bespreken.

2. Ik hoop dat hij iets subtieler verwoord dat hij je niet lekker vindt ruiken. Is er iets veranderd? Dan moet je misschien naar de huisarts. Maar veel belangrijker is dat jullie daar goed over kunnen communiceren. Het lijkt alsof hij jou afwijst, niet echt wil vertellen waarom, en jij moet het maar accepteren. Dat is niet goed.

3. Kijk naar de rest van de relatie. Meestal als iemand geen seks (voorspel) meer wil, is er nog iets anders aan de hand.

Enige wat je kan doen is proberen erover te communiceren en kijken naar of jij zelf nog gelukkig wordt hiervan.

2 likes

Hoi Daantje,

Praten heeft dus geen zin want ik ben elke keer maar een zeikerd dus ik heb het voor mij zelf geaccepteerd en wacht toch hij eens het initiatief neemt maar dat gebeurd dus niet en dan doe ik het maar dan wordt ik elke keer afgewezen… dus ik heb het maar naast mij neer gelegd.

Ik was het elke keer van onder maar dat heeft dus geen zin en in het begin was er nog niks aan de hand en had ie er geen problemen mee.

Het klinkt alsof de geur niet het probleem is, maar gewoon een simpel ‘excuus’ om de seks te vermijden. Je zou, wat Daantje zei, kunnen kijken naar hoe de rest van de relatie verloopt. Ben je verder gelukkig binnen je relatie of spelen er meer dingen dan enkel geen seks?

Ondanks dat hij niet met je wilt praten daarover, zou ik het aanraden om het toch nog een keer te proberen. Geef duidelijk aan waar jij mee zit. Zonder die communicatie zal er voor hem ook niks veranderen. Als hij daar de moeite niet voor wilt nemen om zo’n gesprek met jou te voeren, zou ik er toch nog eens over nadenken of hij de persoon voor jou is en of je zelf / jullie beide gelukkig zijn in deze relatie.

1 like

hey! sorry om te horen, ik heb in dezelfde situatie gezeten met mijn vriend en dat is zeker niet leuk :frowning: Zoals door anderen al geantwoord is de seks zelf denk ik niet het enige probleem en dat hij zo ronduit zegt dat je stinkt daar beneden is wat bruut. Hij moet zelf ook wat meedenken en niet enkel de schuld bij jou leggen natuurlijk. Het is ook heel normaal om daar niet naar bloemetjes te ruiken ofzo, het enige dat ik je als tip mee kan geven is niet te wassen met douchegel die niet ph-neutraal is. Dit verstoort namelijk de ph-balans bij je vagina en dit is er om bacteriën buiten te werken, heel nuttig dus eigenlijk! Het kan dus zijn dat het daardoor feller ruikt of niet maar ook daardoor gaat het niet per sé stinken hoor, als je je er niet fijn bij voelt kun je altijd even met de huisarts praten die weet wel raad maar nogmaals dit is geen fout of wat dan ook zo is de natuurlijk nu eenmaal en dat mag je vriend ook begrijpen. Mijn vriend gaf dit soms ook als excuus en dat maakte me erg onzeker dus vooral niet te veel aantrekken! :slight_smile:

Te veel praten haalt niet veel uit nee, ze gaan alleen maar zeggen dat je zeurt en je duwt ze alleen maar meer van je weg en dat is juist niet wat je wilt bereiken. Na een tijd ben ik gestopt met er zo over te praten omdat het hem echt begon te irriteren, tot op het moment dat het zo voor mij ook niet verder mee kon. Je voelt je onzeker en gaat alles in vraag trekken dat is ook niet leuk. Ik heb heel direct naar hem gezegd dat als hij wou dat deze relatie stand zou houden beide mensen hier moeite in doen, jullie zijn namelijk met 2 dus het is niet alleen jij die het moet doen maar hij mag ook best wat moeite steken. Uiteindelijk is er een openhartig gesprek geweest over de verwachtingen die we hadden op seksueel gebied, er werd gezegd wat we leuk vonden en wat niet enzovoort. We zijn hierbij tot de conclusie gekomen dat onze seks helemaal niet goed was en dit verpeste de liefde ook voor het grootste deel. Ik ben net zoals jij op forums gaan vragen en zoeken naar allerlei tips wat het toch kon zijn dat hij geen seks wou. Ik ben op allerlei artikels terecht gekomen wat een grote impact het seksleven wel niet op een relatie heeft. “SEX CAN EITHER MAKE OR BRAKE A RELATIONSHIP!” → dit heb ik zo vaak gelezen en eerlijk gezegd, uit eigen ervaring, het is waar. wij zijn gaan kijken om betere seks te krijgen, ging niet gelijk makkelijk maar daarna lukte het en geloof me daarna kon hij niet van me afblijven! Hij gaf me graag knuffels, aandacht,… alles wat hij vroeger deed maar ineens stopte kwam terug. Dusssss wat ik wil zeggen: vaak is wat ze als reden geven niet de echte reden ( heel vervelend, I know)

1 like

Ik ben ervan overtuigd dat als je goed communiceert en van elkaar houdt, de seks vanzelf komt. Het gaat immers niet alleen om seks, maar vooral om het samen zijn.

Die artikelen zijn vaak geschreven vanuit mensen die er totaal geen verstand van hebben. Fijn dat het voor jullie werkt, maar ik zou TO echt aanraden om naar de communicatie te kijken. Als je niet kan praten over belangrijke dingen, kom je nergens samen.

Ooh en TO je bent redelijk herkenbaar? Als jij dat bent op je profielfoto? Mag hoor maar weet niet of je dat prettig vindt. Gewoon een tip

1 like