Mijn vriend wil een microdermal (piercing)l bij zijn sleutelbenen.

Hee meiden!
Ik heb even jullie raad nodig, mijn vriend wil namelijk een microdermal en dan wel zoals dit plaatje:

Ik vind het zelf er echt vies eng uitzien. Ik wist al dat mijn vriend erg houdt van piercings dus ik had dit een keer kunnen verwachten maar ik vind het toch wel een erg onprettig idee dat ik hier elke dag naar zou moeten kijken en ook als we samen in bed liggen etc… Aan de andere kant denk ik dan weer van jezus stel je niet aan hij vindt dit mooi dus laat hem dit nemen, het is zijn leven en je hebt er niks op in te brengen. Maar toch het idee dat hij dit zal hebben vind ik niet prettig…

Wat vinden jullie? Moet ik me niet zo aanstellen of is het begrijpelijk dat ik als vriendin er een mening over mag hebben?

Tuurlijk mag je er je mening over hebben. Maar als hij dit graag wil zal jij je er bij moeten neerleggen. Dus als hij het eenmaal heeft doe je gewoon alsof je het leuk vind, en niet gaan zitten miepen hoe lelijk het wel niet is. :stuck_out_tongue:

Wat mij betreft mag je er een mening over hebben, maar je kan hem natuurlijk niet verbieden met z’n lichaam te doen wat 'ie wil.

je mag een mening hebben ja. maar daar blijft het ook bij.

Mwah, ik vind niet dat je hoeft te doen alsof je het leuk vindt hoor, je mag best eerlijk erover zijn. Maar je moet er ook niet constant over gaan zeuren over hoe lelijk je het vindt enzo. :stuck_out_tongue: Zijn lichaam, zijn keuzes. :slightly_smiling_face:

Ja dat vond ik dus eigenlijk ook… Ugh irritant dit haha, ik heb het gewoon zo erg niet met dat soort piercings, niet dat ik het echt zo lelijk vind maar ik vind het gewoon eng dat het er zit, ik durf zo ook bijna niet meer op hem te liggen oid :’’)

-

Natuurlijk mag je er een mening over hebben. Daar blijft het dan wel bij, het is natuurlijk zijn lijf.

Je kan hem zeggen dat je het niet zo mooi vindt, maar daar blijft het ook bij.

Ja ik denk ook hetzelfde als jullie, zijn lijf zijn leven, maar aan de andere kant denk ik dan ook van: het is toch ook niet goed als ik het eng vind om tegen mijn eigen vriend aan te liggen?

Maar zo’n 2 steentjes veranderen jouw vriend toch niet in een monster ofzo? Dat vind ik nogal oppervlakkig. Je gaat er ook echt niet aan blijven vasthaken.

Wat vind je er zo vreselijk aan dan, als ik vragen mag?

Je mag er best een mening over hebben hoor, maar het is zijn lichaam, dus zijn keuze.

En zo opvallend is het nou ook weer niet, bovendien groeien md’s vaak snel uit. Je kan hem wel gewoon zeggen dat je het niet mooi vind, maar ga het hem niet verbieden ofzo. Ook niet dreigen bij hem weg te gaan als hij het doet.

Nou ja, dat went vanzelf wel. Zo afzichtelijk is het toch ook niet? :stuck_out_tongue:

Dat is juist zo mooi!

Anyway,
ga het hem niet verbieden.
zeg dat je het niet mooi vindt,
maar het is uiteindelijk zijn keuze.

Oh nee dat zou ik sowieso niet doen hoor haha! Ik heb hem nu ook alleen gezegd wat ik ervan vind, maar dat nam hij niet zo goed op…

^ Ligt er misschien een beetje aan op de manier hoe je het zei? Bedoel ik niet gemeen hoor!

Ik heb gezegd dat ik het geen prettig idee vind als hij het heeft en dat ik het er een beetje eng uit vind zien, niet op botte manier, meer op speelse manier.
Nu is hij geirriteerd en is alles wat ik zeg nog fout. Gaat lekker :’’)