mijn vriend vindt zichzelf heel knap

Ik heb een vriend en hij vindt zichzelf heel erg knap. En eerlijk gezegd is hij dat helemaal niet. In het begin vroeg ik me af of ik er wel mee wilde daten omdat zijn uiterlijk mij niet echt aansloeg.

Maar goed langzamerhand wordt ik er stapel gek van de opmerkingen van mijn vriend over zijn uiterlijk. Hij denkt echt dat hij de mooiste jongen van de hele wereld is. Hij vraagt zich ook af waarom zijn ouders zo lelijk zijn en waarom zijn broertje zo lelijk is en waarom hij zo extreem knap is. Altijd als we over straat lopen denkt hij dat iedereen naar hem kijkt. En dat alle vrouwen met hem flirten. Als ik er op let kijkt niemand naar hem, dus ik weet niet wat hij ziet hoor.
Pas was zijn auto kapot en moest hij in mijn auto rijden (ik rij een heel lelijk oud autootje). Nou volgens hem had hij daar in toch veel bekijks. Wat volgens hem begrepen mensen niet dat zo’,n mooie jongen in zo’n lelijk autootje zit.
Verder kraakt hij alles en iedereen af. Iedereen is lelijk, behalve hij. Hij snapt niet dat hij mensen af kraakt die in mijn ogen veel mooier zijn dan hem.

Niet alleen zijn uiterlijk vindt hij geweldig, maar ook zijn dansmoves tijdens het uitgaan. Hij gaat altijd heel overdreven met zijn heupen draaien. Nou ziet het er een beetje raar uit, maar hij vindt het helemaal geweldig. Hij vroeg pas of hij zijn dansmoves aan mij wou leren. Nou ik weet niet hoor iedereen kan met zijn heupen dansen, maar meneer vindt het geweldig bijzonder.

Verder is hij overal goed in en zal hij nooit iets zeggen dat hij slecht in is. Ik ben nog niet zo lang samen met hem, maar hij irriteert me mateloos. Vraag me echt af hoe hij aan zoveel zelfvertrouwen komt. Wat zouden jullie doen? Ik heb al weleens subtiele hints gegeven dat hij helemaal niet zo geweldig is. Maar goed het dringt n iet tot hem door.

Heb je een foto? Dan kunnen wij ook oordelen :’)

jaa maar die ga ik niet plaatsen sorry

weet nooit of hier bekende op zitten

Je hebt nog niet zo lang met hem maar je irriteert je mateloos aan hem. Niet alleen vind je zn uiterlijk lelijk maar ook zijn innerlijk stoort je. Waarom ben je met hem samen?

nu ben ik wel heel benieuwd hoe hij eruit ziet hahahah

Waarom heb je een relatie met hem als hij je zo irriteert? Als hij lelijk is en hij irriteert je zou ik niet lang bij hem blijven geloof ik… Je praat heel negatief over hem dus zoals ik dit lees had ik het denk ik uit gemaakt. Misschien is hij wel heel erg onzeker en wil hij wel gewoon horen dat hij mooi is. Maar ik zou niet bij hem blijven denk ik.

Uhm, jaa dat vraag ik me eigenlijk ook af.
Ik ben gevallen op zijn innerlijk en omdat hij heel lief was. Maar de laatste tijd ben ik achter zijn slechte eigenschap gekomen dat hij zichzelf heel geweldig vindt. en dat irriteert mij, maar verder vindt ik hem wel oke

Als het niet klikt dumpen dan.

Wow.
Date jij toevallig met mijn ex?

“Maar verder vind ik hem wel oke” klinkt niet bepaald enthousiast.
Ik zou niet verder met hem gaan als ik dit zo lees, het klinkt niet heel positief.

Dit. Wtf is dat voor een opmerking over je vriend. :’)
Bedoel het niet gemeen hoor, maar het zit in ieder geval niet goed.

Wat als je vriend zo over jou praatte, dat jij lelijk bent enzo. Vind dit echt niet kunnen in een relatie lol. Get over it of maak het uit.

Ik denk dat ik mijzelf ook knapper vind dan dat ik ben :’)
Maar ik zou het echt rot vinden moest mijn vriend zoiets over mij zeggen.

Je praat eerder alsof je het over je irritante kleine broertje hebt dan over je vriend.
Ik zou zeggen, laat die jongen gewoon lekker gaan, je vindt hem overduidelijk niet leuk (genoeg).

Klinkt niet echt als een goed relatie :’)
Het is miss niet normaal dat hij zichzelf zo geweldig vindt, maar het is ook zeker niet normaal dat jij je vriend alleen maar naar beneden praat.

Is hij niet narcistisch?