Weg
Ah wat ontzettend kut voor je zeg!
Ik zou eerlijk gezegd veel bozer zijn dan wat jij nu bent. Hij is tenslotte vreemd gegaan.
Eerlijk? Als hij dat nu al doet, binnen een half jaar, zou ik zo snel mogelijk weg zijn bij hem. Zeker als hij het al doet met een meisje die hij nog geen paar uur kent.
Tuurlijk, super kut en klote. Maar je verdient veel beter.
Sterkte!
Wat vervelend om te horen Zonneschijn! Aan gevoelens doe je helaas niets. Die heb je tenslotte niet onder controle. Mijn ex is in het verleden ook vreemdgegaan en daar ben ik via een goede vriend van mij achtergekomen. Hij heeft het toen ook uitgemaakt, terwijl ik hem nog een kans wilde geven. Uiteindelijk na 7 maanden zijn we wel weer bij elkaar gekomen.
Ik denk dat het op dit moment goed is om even afstand te nemen van elkaar. Gebruik die tijd ook om na te denken en ga bij jezelf na of dit ook hetgeen is wat je wilt. Ga na of jij nog wel met hem verder kan. Het lijkt mij moeilijk, omdat ik persoonlijk continu zou twijfelen of hij wel bij mij zou blijven en niet nog eens vreemd zou gaan. Maar denk goed na voordat je besluit om met hem verder te willen. Probeer in ieder geval afleiding te zoeken en wordt weer dat meisje waar hij een half jaar geleden voor gevallen is. Als jullie echt bij elkaar horen, dan zal hij je vroeg of laat gaan missen en neemt hij weer contact met je op. Zo niet, dan zegt dat ook genoeg over hem!
Bedankt voor jullie medeleven!
Het is inderdaad zo dat ik veel bozer zou moeten zijn maar ik kan het gewoon niet. Ik ben best begripvol, want ik zei eigenlijk voor dat dit gebeurde dat het je altijd kan overkomen, verliefd worden op een ander. Dat hij met haar gezoend heeft is inderdaad not done en daar ben ik ook best kwaad over, maar het zou voor mij niks aan de situatie veranderen. Want stel er was niets gebeurd dan zat hij alsnog met dubbele gevoelens en had hij het verhaal waarschijnlijk ook bij mij neer gelegd zoals nu.
Ik zit inderdaad ook in dubio of ik zelf verder kan, maar ik wil er niet eens over na denken omdat ik me niet wil verheugen op een relatie verder terwijl hij dat misschien niet eens wilt.
Verder zei hij zelf ook dat hij dit niet van zich zelf verwacht had en hij is echt de perfecte good guy, kwam ook als een schok voor me.
Stiekem hoop ik gewoon dat het allemaal zo leuk voor hem leek door het zonnetje daar, de drank, de vermoeidheid en dat hij over een paar daagjes beseft wat hij gedaan heeft… Het is zo lastig deze gevoelens, ik wil mezelf eigenlijk de schuld geven zo rot vind ik het. Jezus wat moet ik toch met mezelf.
Niet lullig bedoeld maar wow wat sta jij er chill in…
Al heb ik het idee dat je hem gaat vergeven (dat moet je natuurlijk ook zelf weten) hoop ik oprecht dat hij het niet nog een keer doet.
Maar denk aub goed na, want jeetje wat komt hij er makkelijk mee weg.
Idd. Hij is vreemdgegaan hoor! En vervolgens wil hij tijd om na te denken?
Als ik in deze situatie had gezeten, had ik hem per direct gedumpt.
Sorry TS maar ik zou hem echt niet terug nemen.
Aan jouw verhaal te horen heeft hij er niet eens echt spijt van en ik zou persoonlijk echt niet met een jongen willen zijn die een ander leuk vind.
Het is gewoon een vieze streek van hem. Als hij nou gelijk eerlijk had opgebiecht en er daadwerkelijk spijt van had dan zou ik hem vergeven maar hij doet eerst droog en alles en biecht daarna op dat hij een klik heeft met een ander.
Ik zou het gewoon uitmaken want jij verdiend echt beter.
Als jij hem wel terug zou nemen en hij merkt dat het makkelijk gaat, dat jij er makkelijk over denkt… Dan is de kans dat hij nog een keer de fout in gaat ook weer groter. Dan gaat hij er misschien vanuit dat jij “er toch makkelijk mee om gaat en hem weer terug zal nemen”.
Ik zou hem gewoon de rug toekeren, uitmaken. Dit kan hij gewoon niet maken en dat moet hij duidelijk te weten krijgen.
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest in mijn verhaal. Mijn vriend heeft het de dag nadat hij terug kwam van de reis aan me opgebiecht, hij deed droog op vakantie omdat hij het face to face wilde vertellen.
Hij heeft mij al een soort van gedumpt, dus ik heb niet de macht om dat te doen. Het is gewoon dat hij ontzettend veel voor mij betekend en ik meer het idee heb dat zijn gevoelens door de situatie daar voor haar niet echt echt zijn en hij hopelijk tot in keer komt.
Ik wou dat ik de wilskracht had om boos te zijn en niet zo ontzettend verdrietig als dat ik nu ben. Ik ben vanochtend via whatsapp wel heel erg boos op hem geworden, maar dat was meer om te laten zien dat ik het hem niet makkelijk ging maken mocht hij tot in keer komen. Heb gezegd dat hij heel erg goed moest gaan na denken over wat hij nu wilde en als hij zo dom was om spijt te krijgen dat hij wel heel erg zijn best moest gaan doen wilde hij me terug.
Ik ben gewoon een stukje van mezelf kwijt en het is zo ontzettend moeilijk om dat te begrijpen. Ik snap dat jullie allemaal denken dat ik een plank voor m’n kop heb en ik zie het zelf ook wel maar mijn liefde voor hem maakt me zo naief.
En ik denk ook niet dat het uit maakt of ik hem wel of niet vergeef, want ik denk eerlijk gezegd dat hij me niet terug wilt omdat hij zo verwart door de gevoelens is…
Ja, je kan dan eigenlijk niets meer doen, behalve doorgaan met je leven.
Je ziet het nog niet in, maar er zullen nog genoeg leuke jongens je pad opkomen.
Ik vind het echt ontzettend vervelend voor je en ik snap dat het moeilijk is.
Misschien is het beter om hem gewoon te blokkeren en ook alles van hem te verwijderen. Het is moeilijk maar jij verdiend echt beter.
Verdrietig zijn is trouwens okay. Iedereen word verdrietig als een relatie niet goed loopt. Hopelijk kom je snel over hem heen.
Ja zijn nummer is al verwijderd, heb hem gezegd dat hij contact met me moest opnemen zodra hij daar klaar voor is.
Ik heb namelijk nog boxen, kleding en andere spullen van hem en hij heeft ook dingen van mij. Daarnaast wilde ik ook nog even zijn ouders bedanken en het gewoon in het echt uitpraten. Ik denk dat ik nu langzaam begin met de acceptatie ervan, gister hoopte ik nog heel erg dat het goed zou komen maar helaas.
Ik vind het wel een beetje respectloos om hem te verwijderen van facebook en dergelijken, we hebben toch best veel gedeeld. Ben niet zo van het ex-verwijderen wat iedereen altijd maar doet haha
Kies alsjeblieft voor jezelf en maak het uit.
Waarom veranderd het zoenen niks aan de situatie? Dat hij gevoelens voor iemand anders heeft kan gebeuren (alhoewel na een half jaar wel heel snel is en daar zal ik ook mijn twijfels bij hebben als ik jou was, dit verwacht ik eerder bij relaties van een aantal jaren) en wel zo eerlijk dat hij het opbiecht, máár die zoen… dat moet de de situatie wél veranderen. Hij zoent en heeft dubbele gevoelens / Hij zoent niet en heeft dubbele gevoelens. Welke heb je liever? Hij heeft je vertrouwen beschaamd. Het veranderd de situatie wel. Jij kan hem niet meer vertrouwen zoals vanouds en praat het alsjeblieft niet goed met “hij is helemaal de perfecte good guy, de zon, de drank, de vermoeidheid”.
Dat hij moet nadenken zegt al genoeg. Hij zou meteen spijt moeten hebben en alles ervoor willen doen om je terug te krijgen/goed te maken, maar nee hij twijfelt…
Edit: Oh ik had de andere posts niet gezien. Laat hem geen contact meer opnemen. Ik zou het gewoon laten gaan. Je hebt het er moeilijk mee en ik denk niet dat het gaat helpen als je hem nog gaat spreken. Breng die spullen van hem naar zijn huis als hij er niet is en bedank zijn ouders.
Bedankt voor het harde antwoord (geen sarcasme), als ik dit lees barst ik helaas wel meteen in huilen uit. Ik weet dat ik zo zou moeten reageren en ik wil het ook wel maar het voelt zo rot dat ik hem kwijt raak. Ik denk dat ik dit stukje nog regelmatig ga overlezen zodat ik er zelf ook zo over ga denken. Hij moet echt boeten voor wat hij heeft gedaan eigenlijk.
Ik weet dat het nu verschrikkelijk is, maar als je het tijd geeft kan je er objectiever over zijn en zul je zien dat je beter af bent zonder hem.
Ja ik hoop dat het ergste al over een weekje weg is ofzo… Had niet verwacht dat mijn eerste liefde zo snel voorbij zou zijn, zat eigenlijk al ons half jaar samen te plannen en was ook al bezig met dingen voor de zomervakantie.
Voelt nu echt even alsof mijn leven geen doel meer heeft, klinkt misschien heel dramatisch maar zo voel ik het :bored:
@TS; Dat is altijd zo met eerste liefdes, die kunnen ontzettend heftig zijn en vooral als het uitgaat. Ik herken het en ik ben maar vier maanden samen geweest met m’n eerste echte liefde. Maar goed, je zult je eroverheen moeten zetten, ook al klinkt dat ontzettend makkelijk. Toch zou ik hem geen kans meer geven. Hij heeft je bedonderd en vertrouwen is het fundament in een relatie. Hij had zo volwassen moeten zijn om niets te doen met de gevoelens die hij had, maar - dit klinkt hard - wees blij dat je nu achter zijn karakter komt. Hij gaat makkelijk vreemd en bedondert je keihard. Je bent nu nog jong en je hart zal na een aantal maanden weer gaan helen, om vervolgens weer weggegeven te worden aan een veel leukere jongen in de toekomst die wél trouw kan zijn. Het klinkt plastisch, maar dit is een goed leerproces en uiteindelijk kom je dit verdriet weer te boven.
Je verdient in ieder geval véél beter!
Bedankt Napoleon, ben er wel mee eens wat je zegt.
Toch gek, jullie zijn hier allemaal veel harder voor hem dan de mensen in mij omgeving haha.
Is dat meisje Spaans en woont ze ook daar?