Mijn vriend smsen

Ik heb mijn vriend gisteravond gesmst om af te spreken rond komende donderdag/vrijdag. Maar ik kreeg niks terug. Dat was rond 9 uur, dus hij kon nog niet slapen.
Nou had hij dacht ik vanochtend wel de gelegenheid om iets terug te smsen. Maar toen kreeg ik ook niks.
De hele middag moest hij werken. Dus dan kan het niet, tenzij in de pauzes. Dan zou hij wel kunnen smsen, maar ik kreeg niks terug.
En nu is het 's avonds en smst hij nogsteeds niks terug, terwijl hij voor zover ik weet gewoon thuis is.

Zijn mobiel kan niet leeg zijn, hij laad hem iedere avond op, ook als zijn mobiel nog halfvol is.
Hij heeft ook nog genoeg btg.

Niet dat dit een heel groot probleem is ofzo. Maar wat zouden jullie doen? Weer een sms sturen of gewoon wachten totdat hij wat van zich laat horen? :’)

nou dan bel je hem

Ik zou een smsje sturen of hij het wel gekregen heeft, misschien is er ergens iets mis gegaan?

nou als het een scharrel is niks doen.
Maar je vriend gewoon bellen.
Mis is hij 't weer vergeten doe ik ook zo vaak.
Ben ik bezig vergeet ik het weer.:wink:

miss heeft hij even z’n dag niet, en even geen behoefte om te smsen. jongens kunnen ook hun dag niet hebben, niet alleen meisjes.

Oh ik haat het zo als mijn vriend dat doet.
Meestal stuur ik het zelfde smsje nog een keer. Ik ben altijd te lui om te bellen :stuck_out_tongue:

Nehh, t is geen scharrel. Gewoon mn vriend.
En ik heb een hekel aan bellen :’)

En ik heb een ontvangstbevestiging gekregen, dus dat kan het ook niet zijn.

Hem bellen.

hihi. ik ook, maar alleen met jongens. Mn ex deed t ook, maar hij vond mij ook gewoon niet leuk meer.
Mja mn vriend doet t soms, ik bel hem dan gewoon. weetje toch gewoon doen. anders blijf je kniezen.

Bellen, waarschijnlijk is hij het vergeten.

Jeetje wat een probleem.

My goodness…

Jongens zijn meestal niet zo vergroeid met hun telefoon. Bel hem gewoon op, hij is het waarschijnlijk vergeten.

ik zou hem denk ik ook gewoon bellen…

bellen, lijkt me logisch?
ook al heb je daar misschien een hekel aan… het is je vriend!

Hij is toch je vriend? Je hebt dan toch geen schrik om met je vriend te bellen?

ehm en nu? lijkt me duidelijk hè?

Ik heb ook heel vaak dat ik een sms krijg terwijl ik bezig ben, en dan denk ik ook; ‘laat ik zo maar even terug smsen’ en dan vergeet ik ook heel vaak.

Ik zou wachten. Het is nog maar maandag.