Mijn vriend slaat me..

Meiden ik heb echt jullie hulp nodig… ik heb een vriend die me slaat. en zo ging dat vandaag weer. hij doet gemeen tegen me en vervolgens zeg k daar wat van… dan gooit hij me op de grond en begint hij me te slaan. uit maken heeft geen zin want ik heb echt een zwak voor hem en ga toch wel weer terug… iemand tips?

Ehm uitmaken zal wel moeten
je wil dit toch niet?

ik denk niet dat jij hem echt leuk vind maar gewoon de aandacht die je krijgt als hij wel lief voor je is. anders kan ik het niet voorstellen. mijn tip; dumpen. is niet normaal als hij dat doet hoor

Uitmaken
Um uit alles verwijderen.
Verhuizen.
Zorgen dat je um nooit meer tegen komt.
Op zoek gaan naar een andere jongen.
Ofzo.

NU uitmaken!

Maak het uit. En doe desnoods aangifte.

Gewoon dumpen. ik bedoel je verdient wel beter dan een vriendje die met opzet jou pijn doet… hoe moeilijk het ook is er zwemmen bij deze betere vissen in de zee :wink:

Maak het uit, ookal is het moeilijk je bent gewoon verblind door de liefde maar als je over hem heen ben dan ben je blij dat je naar deze mensen heb geluisterd. Want als het zo veder gaat word het erger. Sterkte x

Sorry hoor maar ik erger me hier echt aan. Je wordt geslagen door je vriend en je hebt nog steeds een relatie met hem ??.

DDUMPPEEEENN.!!

D U M P E N

als hij je een keer heeft geslagen
zal hij het vaker doen
dumpen

hij mishandelt je
ik denk niet dat je een zwak voor hem hebt maar dat je de aandacht fijn vind
wat trouwens niet erg is ofzo
maargoed
deze jongen is duidelijk niet goed voor je

Doe aangifte en dump die klootzak!

Zeker weten dumpen!

Ik snap niet dat meiden er nog over nadenken om bij hun vriend te blijven als hij je slaat.
Ga bij hem weg joh !

dumpen. direct.
en als hij gaat dreigen doe je gewoon aangifte.
the ugly son of a bitch

sla hem heel hard met een koekenpan op zn hoofd, dan is ie wel weer stil

Btw je bent 15 jaar… ik zou keihard aangifte doen.
Wat une klootzak.