Mijn vriend loog?

Excuses voor het verwijderen van mn beginpost.

Goed, opnieuw.

Mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar samen.
We hebben een afstand relatie (Hij zuid-holland, ik gelderland) en we zien elkaar gemiddeld 1 keer per week.

De afgelopen week is hij tien dagen op vakantie geweest.
Wij hebben ieder een Iphone met twitter en we hebben elkaars twitteraccount op onze telefoon staan.
Op een gegeven moment kreeg ik 'savonds een pushbericht van zijn beste vriend naar zijn account. Het bleek een DM te zijn waar instond: Denk niet teveel aan die chick, het is toch niets.

Ik ben redelijk paniekerig aangelegd, en mijn vriend is mn beste maatje dus ik word nogal… paniekerig als er zoiets gebeurd. Ik link ook heel snel dingen aan elkaar. My bad, i know.

Iniedergeval, ik had dus een paniekmomentje, dus ik whatsappte mn vriend over dat berichtje, wat er was met dat meisje.

Hij zei toen; Er kwam bij het zwembad een meisje naar me toe wat tegen me zei dat ik over 2 dagen doodga.

Ik ben niet zo bijgelovig enzo, maar aangezien hij aan de andere kant van de wereld zat was ik redelijk, gestressed. Ik heb echt 2 volle dagen gewoon met n soort stress/angst rondgelopen omdat ik dit soort dingen echt niet cool vind.

Op zondag kwam hij terug, en op maandag ben ik naar hem toegegaan omdat ik van maandag op dinsdag bij hem zou slapen.
Maandagnacht toen we in bed lagen, heb ik hem nogmaals gevraagd naar dat meisje, waarop hij weer zei dat er eeen meisje naar hem toekwam wat zei dat hij doodging.

De volgende dag, gisterochtend dus zat ik op de bank met zijn telefoon te spelen en toen kwam ik bij een smsje waar instond: Ze zit in dr galajurk een tafel verderop en ik voel haar gewoon staren. (dit smsje was van mijn vriend naar zijn beste vriend.) Ik mocht dat smsje duidelijk niet lezen want de telefoon werd meteen uit mijn hand gegrepen enzo. Ik vroeg hem hierop of hij iemand leuk vond, waarop hij ja zei.

Het bleek dus dat er een meisje daar was, en dat hij haar leuk vond/gevoelens voor haar had, maar dat hij nooit met haar gepraat heeft of wat dan ook, omwille van mij.

Ik voel me hier gewoon nog steeds best wel kut en onzeker over, omdat ik gewoon hem alle liefde probeer te geven die ik in me heb. En hij loog tegen me, terwijl hij me aankeek en in zn armen had.

Advies?

Liefs en bedankt voor het lezen

tjua, dit is echt volledig aan jouw.
je kunt namelijk maar twee dingen doen; het accepteren dat hij iemand anders gewoon een beetje leuk vind, of het niet accepteren.

Ik heb geen idee wat je moet doen. Hij heeft niet gepraat met dat meisje vanwege jou, maar heeft wel gelogen. En die leugen was ook nog eens baggerslecht.
Ik zou m’n vriend flink door het stof laten bijten als hij mij zoiets zou flikken.

Ik zou er nog 1 keertje goed met hem over praten, aangezien hij er in de eerste instantie over gelogen heeft.

Kan het me voorstellen dat je er onzeker van wordt… Ik bedoel hoe sterk zijn zijn gevoelens voor jou dan, aangezien hij iemand anders zomaar even leuk kan vinden…

Wow…
Dat van; Bij het zwembad kwam er een meisje naar me toe dat tegen me zei dat ik over 2 dagen dood ga, daar ging dat over.
Is dan echt een kutsmoes.
Ik geloof soms wel in zulke dingen.

waarom verwijder je je beginpost?

(’’:
alweer?..
bij lifestyle ook :confused:

het is best gemakkelijk om iemand leuk te vinden als je een relatie hebt. ik zie zat vaak jongens lopen waarvan ik iets heb van; ‘wauw, jij bent leuk!’ terwijl ik hartstikke verzot ben op mijn vriend en hij zich nergens zorgen om hoeft te maken.

Haat aan mensen die hun beginpost verwijderen.

Ik heb hem perongeluk verwijderd, ik typ m even opnieuw

Inderdaad.
Alweer, kuch.

Oh okay. :'P
Je kan ook gewoon op versies klikken, en dan alles kopiëren en plakken.

Ik krijg dan een foutmelding ofzo. Zuuuuucht, sorry, ik gebruik t forum niet zo vaak en dan ga ik op verkeerde knopjes drukken.

We kunnen u deze pagina niet tonen - Patch binary kon niet worden gevonden; Specificeer een patch binary in de toegang en logging configuratie sectie

Indien u denkt dat er een probleem is met Girlscene, neemt u dan contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: board::revert_diff::patch_binary_not_found

Gatver, ik heb echt mn week niet.

uhm… hoe verwijder je nou iets perongeluk? :")
nu klinkt 't meer alsof jij liegt, tbh.

Kan je niet op ‘Wijzig’ drukken?

Misschien wou ze iets wijzigen en toen alles geselecteerd, en dan perongeluk verwijderd.

Ik wil je niet meteen aanvallen, maar als jij niks beters te doen hebt dan zeiken over of ik iets wel of niet expres verwijderd heb, be my guest. Ik vraag hier om advies, niet om negatief commentaar.