mijn vriend krijgt zijn penis niet in mijn vagina

Hallo ladies,

Ik ben 17en nu 4,5 maand samen met mijn vriend, ik ben nog maagd, maar klaar om sex met hem te hebben, en hij ook mey mij, we hebben het nu ok al erg vaak geprobeerd maar mijn vriend krijgt hem er bij mij gewoon niet in, ik ben vaak erg opgewonden en hij vingert me en streelt me en ik trek hem af of pijp hem en hij word stijf en ik word nat maar als we het dan helemaal proberen te doen dan krijgt hij zijn penis gewoon niet in mijn vagina en ookal ben ik erg ontspannen, het lukt gewoon niet. Nu zit ik hier erg mee want we zijn er bijde klaar voor en dit word langzamerhand frustrerend!

Ik hoop zo dat jullie.me kunnen helpen!

Ontspannen is erg belangrijk…weet je zeker dat je er klaar voor bent?
Als je zeker weet dat het hier niet aan ligt moet je misschien eens een babbeltje maken met de huisarts, die kan de boel even bekijken.

Glijmiddel proberen?

jaa idd glijmiddel kan je hierbij helpen

Misschien dat je idd te gespannen bent, en dan kan het toch nog zijn dat je niet klaar bent, ookal voel je het zelf aan van wel. Gewoon rustig opbouwen verder, niet haasten en proberen te genieten! Adem in, adem uit :wink:

haha was bij mij ook… ik denk dat die wanden daar vanzelf wijder worden maar dat de eerste keer gewoon lastig is… glijmiddel inderdaad

Ik had dit dus ook. Glijmiddel alles geprobeerd maar niks wou. Maar was bij mij een kwestie van ontspannen. Onbewust en bang voor de pijn spande ik het aan.

Kan hij er wel in met z’n vingers dan? Of jij zelf met je vingers?

Rustig zijn, ontspannen blijven. Wanneer je je gespannen voelt, geraakt hij er nog moeilijker in.

En in het begin kan je glijmiddel gebruiken. Na een tijd past je vagina zich aan zijn penis aan en heb je dat ook niet meer nodig.

Succes meid!

Hoi meiden, heel erg beda kt voor alle tips, met glijmiddel en ontspannrn is hdt gelukt het was fijn en mn vriend was heel lief en voorzichtig , het is ook fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Bedankt allemaal!

Heel belangrijk; heeft hij echt een stijve piemel? Want daar kan het heel vaak aan liggen… dat ie gewoon net niet stijf genoeg is, hihi. En anders inderdaad glijmiddel.

Glijmiddel is ook niet alles,
je moet je denk echt meer ontspannen,
en als het inderdaad niet gaat, zou ik echt met de dokter gaan praten.
word misschien een akward moment, maar daar zijn dokters voor.

gast als je gaat seksen of neuken of vrijen dat is niet voor de vrouw dan kan infectie krijgen en ziek worden doe het niet!!! :confounded: :confounded: :confounded: :confounded: :confounded: :confounded: :confounded:

Shit gaan alle vrouwen nu dood?

Oud topic, slotje.