mijn vriend komt niet klaar

hi meiden!

Vandaag m’n vriend afgetrokken maar hij kwam niet… Echt ontzettend gênant en hij zei dat het was omdat hij zich teveel focuste maar denken jullie dat ik iets fout heb gedaan? Hij wilde trouwens ook dat ik steeds sneller ging, maar op een gegeven moment zit je al op je snelste punt… Hebben jullie trouwens ook wat tips?

Heel erg bedankt!

In mijn ogen is klaarkomen niet belangrijk, als hij het maar lekker heeft gevonden…

Waarom is dat gênant? Ik kom ook wel eens niet klaar, nou dan niet, volgende keer beter. Ook zonder orgasme kan het heel fijn zijn.

Daarnaast: jij hoeft hem niet af te trekken op de manier die hij al kent. Probeer juist eens wat anders. Op internet zijn daar best wel wat filmpjes voor te vinden. Juist het opbouwen, langzame en het teasen maakt het zo leuk voor hem, omdat dat heel anders is dan wat hij zelf zou doen.

Dit inderdaad!

Tuurlijk heb je niks fout gedaan, je vriend zegt zelf dat hij te veel focuste en dat moet je dan maar aannemen. De meeste mensen lukt het niet om altijd klaar te komen. Zolang het maar fijn en leuk is, is het prima. Je kunt ook eens vragen of hij het bij zichzelf wilt doen, en dan eventueel je hand er overheen vouwen zodat je merkt wat voor tempo hij fijn vindt!

Mijn ex kwam ook nooit klaar als ik hem een blowjob gaf, een enkele keer maar. Maar het bleek dus dat zijn masturbatie tempo ongelovelijk snel was. Dat is nogal lastig bij te houden haha :cold_sweat:

(hoop dat het niet aan mij lag btw haha…)

Nee joh! Dit komt bij meer mannen voor.

-

Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gehad, maar wel dat ze vertelden dat het hen bij hun ex ook niet lukten. Misschien wat anders proberen? En veel speeksel haha, wil ook helpen.