Mijn vriend is sexverslaafd

Hey meiden !
Mijn vriend is echt sexverslaafd, hij moet het elke dag hebben, zo niet dan is hij boos of als ik slaap dan begint hij me overal te strelen en te penetreren, dit vind ik eigenlijk totaal niet prettig. Maar voor geen ruzie te hebben laat ik hem gewoon doen :frowning_face:
Ik lag onlangs terug te slapen in de zetel met mijn hoofd op zijn schoot en ik voelde zijn handen naar mijn borsten grijpen, opzich heb ik daar geen probleem mee maar het moment dat ik een flits voor m’n ogen zag en het geluid van een camera deed m’n bloed stollen.
Hij was gewoon naaktfoto’s van me aan het nemen terwijl ik sliep :frowning_face:
Natuurlijk heb ik hier ook niet op gereageerd, ik durvde gewoon niet :pensive:
Nog 1 iets…
Wij hebben een tijdje geleden eens gekeken om een trio te doen ik ben namelijk biseksueel en ben wel benieuwd naar een vrouw. Dus hebben we een gezamelijk e-mailadres aangemaakt en een account op een of andere site. Maar als het moment er was heb ik afgehaakt omdat ik er mij niet goed bij voelde. Hij respecteerde dat dan ook. Maar nu heb ik ondekt dat hij nog steeds vrouwen aanspreekt en ook foto’s doorstuurt naar die vrouwen…
Wat moet ik doen meiden ?!
Ik zie hem graag maar zo wil ik niet leven ! En confronteren durf ik echt niet :frowning_face:

Bedankt alvast voor de reacties.

Hij heeft echt geen respect voor jou als ik het zo lees. Ik zou een goed gesprek met hem aangaan, en werkt dat niet, dan zou ik het uitmaken.

Ik was al weggeweest.
Gadverdamme man, waar haalt hij het gore lef vandaan om aan je te zitten terwijl je slaapt? Ik vind het echt walgelijk en vreselijk respectloos.
Mijn advies zou dan ook zijn om jullie relatie te verbreken.

Sorry, maar wat is jouw vriend een achterlijke en walgelijke idioot. Hij heeft totaal geen respect voor jou als ik het zo lees. Dump hem alsjeblieft, je verdient beter. Ik zou er eerst wel voor zorgen dat die naaktfoto’s worden verwijderd, ik vind dat écht niet kunnen dat hij die zomaar maakt. Bah.

Uhm, volgens mij is penetratie in iemands slaap zonder toestemming verkrachting. Sowieso zonder toestemming is verkrachting. Zwijgen is niet toestemmen. ‘Ja’ is pas toestemmen.

Heel snel dumpen die gast. Laat hem maar naar een afkickkliniek gaan.

ik zou maar eens dringend op je strepen staan en hem confronteren.

Wanneer ga je je mond opentrekken en zeggen dat ie een klootzak is en totaal geen respect voor je heeft?

Ik was allang vertrokken als m’n vriendje aan me zou zitten zonder toestemming. Als iemand slaapt, laat je degene ook met rust!

Probeer echt tegen hem in te gaan. Ik weet dat het moeilijk is, maar dit is geen normaal gedrag. Zeg ‘nee’ tegen hem en als hij dat niet accepteert dan is het echt beter om het uit te maken. Dit is geen gezonde relatie.

+ dit is verkrachting. Kan je aangifte voor doen.

Praat met hem, dat je het niet fijn vindt wat hij doet en laat je NIET gebruiken meid! Dat hij ineens naaktfoto’s van je maakt zonder je toestemming, je zomaar penetreerd, streelt,… terwijl je dat niet wilt mag NIET. Dat is eigenlijk verkrachting…

Ik durfde het ook niet bij mijn ex, maar zoals je al ziet is het mijn EX. Hij maakte dan geen foto’s, maar de andere dingen gebeurden wel. Maar doordat ik het een tijd gewoon toeliet begreep hij me niet “Want je vond het toch niet erg aangezien je nooit iets zei?”… En het is ook niet normaal dat hij met andere meiden zo doet, dat hoort niet in een relatie.

Dus praat eens met hem en als hij niet bijdraait dan moet je hem dumpen. Aub zorg goed voor jezelf en laat je niet gebruiken, je voelt je er alleen slecht en vies door.

Wat een enorme h*fter is hij! Respect voor vrouwen heeft hij niet, en al helemaal niet naar jou toe. Praat duidelijk met hem, en denk goed na over wat je zelf wilt. Geef je eigen mening, hij hoort niet aan je te zitten terwijl je slaapt. Zet jezelf altijd op nummer 1, als jij niet wil dan moet hij dat accepteren en respecteren!

nu wil ik wel graag weten hoe het verder is verlopen TS.

Ja ik ook, maar ze heeft niet meer gereageerd… Hopelijk is het allemaal goed gegaan!

Dat is geen relatie dat is misbruik

Ik zou eerst proberen om die foto’s te verwijderen en het daarna meteen uit maken! Hij is echt een vieze gast, bah!