mijn vriend is jarig..

Mijn vriend is 4 september jarig.
ik weet al wat ik ga kopen schriften(weet nog niet hoeveel) voor school en een leuke agenda erbij, ik weet best wel raar.

maar in elke schrift wil ik iets inschrijven, iets liefs maar ik weet niet echt wat :blush: kunnen jullie me misschien helpen?.

Is dat het… enige wat je koopt :grinning:?
niet lullig bedoeld hoor

Dat vroeg ik me ook meteen af.

je schrijft bijv inhet eerste schriftje een verhaaltje, en net op het moment dat het spannend word, stop je . en ga je verder in het andere schriftje, en zo maar door . :grinning:

T maakt opzich niet uit hoeveel t is. Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet heel leuk klinken, sorry! Als je budget niet heel hoog is zijn er genoeg dingen die je alsnog kan maken of kopen die heel leuk zijn. daar is trouwens gewoon een topic voor

jhua ik heb geen budget ervoor^^ maarja, ik heb dit al gegeven: keting, foto album, plakboek, dagje weg en nog veel meer dingen…

en ik wist echt niet wat ik dan moet kopen. ik heb al in dat topicje gekeken maarja er zijn zoveel dingen die ik al heb gedaan weetjewel…

't klinkt niet echt speciaal… meer goedkoop.
Sorry.

Dit.

Dan kun je idd beter een pot doen, met lieve verhaaltjes.

maar je gaat toch geen agenda kopen voor je vriend?
of schriften?
doe dat dan met die pot zoals hierboven gezegd is.

niet lullig bedoeld hoor maar…

Mhh ik vind het ook niet zo een geweldig idee haha.
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik zou echt raar opkijken als mijn vriend daarmee zou komen. Ik denk jij ook toch?

Zoals hier al wordt gezegd dat met die pot is leuk.
Je kunt hem ook parfum kopen. (je hebt ook hele goedkope die lekker ruiken)
Of iets wat hij heel graag wilt hebben?

Whaha, dat zou ik nou nooit kopen, straks denkt hij dat ik er mee bedoel dat hij stinkt ofzo :'D

ik weet dat dit wel een raar idee was.
maar het is eigenlijk wel nodig weetje, zijn thuissituatie is kut. vooral met geld problemen. zijn ouders zijn gescheiden zijn vader zit al in het rood. zijn moeder krijgt maar 30 tot 50 euro in de week voor te overleven zeg maar… en hij zelf werkt niet. hij is nu 18 en ja in venlo is het moeilijk werk te vinden en verder…

school spullen is toch wel nodig voor hem… dusjaa daarom schriften… natuurlijk heb ik wat anders een romantische avondje. en het ging niet echt om de schriften maar wat erin kwam te staan…

like dat 100 redenen gebeuren heb ik al gedaan
parfum heeft hij zat
& het hoeft niet per se duur of goedkoop of voor niks te zijn het gaat om het gebaar.

Dat heb ik mijn vriend zovaak gegeven…
Nouja…

In venlo moeilijk werk te vinden?
mhh ik woon er niet zo heel ver weg van half uur met auto ofzo.
Wist ik niet haha.

Vind ik een heel goed idee van je, denk dat wat je er in kan zetten een beetje persoonlijk is maar je kan ook zeg maar vertellen over dingen die jullie hebben gedaan of eigenlijk gewoon dingen die je heel leuk vond van hem of wat jullie deden. Zeg maar herinneringen, weet je nog toen ideeen. Ik zou het alleen niet te obvious het hele schrift bewerken enzo, je kent jongens. Ook al ken ik die van jou niet…

hmmn goed idee ^^ dankje voor de tip <333
zowiezo zou ik het niet 10 bladzijdes volschrijven, gewoon een half van 1 blaadje in ieder schrift.

ik zou eerder van die college-blokken kopen, daar kan je veel meer op kwijt (je vriend dan zegmaar he), en je kan belangrijke bladen in een map stoppen. ik weet niet precies wat je vriend nodig heeft voor zijn opleiding maar het is maar een tip.

ook zou ik een beetje oppassen met wat en waar je je tekstjes/gedichten neerzet, want er is best een grote kans dat klasgenoten het ook lezen.

misschien is het ook leuk om iets te regelen om te doen, gewoon naar het strand/bos/meer of waar dan ook, of picknicken ofzo. misschien wat afgezaagd maar het heeft toch wel wat, en dan een taart voor hem bakken (zijn jongens over het algemeen heel blij mee) of een hele romantische avond.

haha best een lange post, maar hopelijk heb je er wat aan!

I never seen a boy so sweet. schrift 1
I swear I could love you for the rest of my days. schrift 2
Now everytime I see your smile. schrift 3
Its transferred back to my face. schrift 4
I never met a boy that changed my mind. schrift 5
I was gone with the wind, head in the sky. schrift 6
I never met a boy like you. schrift 7
You don’t know what you do. schrift 8

en een van mijn favoriete zinnen ooit:
You coulda had the world but you chose to be my boy <3

Als je goed kan tekenen, kan je zo’n groot collegeblok kopen met een witte kaft.
En daar iets liefs op maken?