Mijn vriend heeft nog contact met zijn fwb

Hoi allemaal,

Mijn huidige vriend heeft nog steeds contact met zijn lesbische fwb van toen.
Nu merk ik de laatste tijd dat ik het lastiger ga vinden…
Hebben jullie tips?

Praat er over met hem

Op welke manier heeft hij contact met haar? Doet hij het op een open manier, dat hij duidelijk aan jouw laat zien dat ie contact heeft of doet hij het stiekem? Wat is de context van de gesprekken? Het is niet raar dat je je jaloers voelt, zeker gezien hun vroegere relatie met elkaar. Maar misschien is er niks om je zorgen over te maken. Je zegt ook dat ze lesbisch is, dus dan is er waarschijnlijk sowieso niks om je zorgen over te maken :face_with_hand_over_mouth:.

Ga eerst deze vragen na bij jezelf. Als je merkt dat je je niet lekker voelt bij de antwoorden, vraag hem dan gewoon over haar. Je kunt beter niet meteen achterdochtig zijn. Vraag gewoon geïnteresseerd of een beetje grappend, en hoe gaat het met ….? En kijk hoe hij reageert. Als ie al meteen in de verdediging schiet, probeer dan je zorgen te bespreken en uit te leggen waarom je je niet lekker voelt bij hun contact. Hopelijk helpt dit een beetje!

Hi,

Vraagje: Hoe kan het een FWB zijn als ze lesbisch is?

Misschien wilde ze af en toe seks met een man maar niet voor relatie? Kan prima

Dat is prima, maar mijn vraag is meer: Wat voor een lesbienne zij is, want in mijn vocabulaire staat toch echt wel dat de definitie van ‘lesbisch’ zijn ‘vrouwen die alleen op vrouwen vallen’ is.

Zou een beetje gek zijn als ze dan seks heeft met een man. OF ze heeft aandacht tekort. Dat kan natuurlijk ook💁‍♀️

Een lesbienne hoeft niet 100% op vrouwen te vallen. Ik denk dat niemand 100% gay of hetero is.

Maar eens met @PinkieWink

Bedankt voor jullie reactie.

Ze is lesbisch, want zo ziet ze zichzelf. Niet biseksueel blijkbaar. En ze heeft toch graag seks met mannan. Zo, opgelost.

LOL oké.

Misschien zag zichzelf destijds niet als lesbisch. Er zijn genoeg meiden die vriendjes hebben gehad, maar naarmate ze ouder worden zichzelf beter leren kennen en ‘erachter komen’ dat ze lesbisch zijn.

1 like