Mijn vriend heeft me geslagen

Hoii,
Ik ben een meisje van 12 en hou zielsveel van mijn liefje die ook 12 jaar is… Maar ik begin me een beetje zorgen te maken, hij heeft mij eergisteren (in 't gezicht) geslagen. Is dat normaal of zou ik er toch met em erover moeten praten? :bored:

Nee, dat is niet normaal.
Was er een aanleiding?
Jullie zijn nog héél jong, jonge jongens kunnen sneller hun geduld verliezen en lopen vaak wat achter op meisjes. Op zo’n jonge leeftijd is een relatie vaak niet serieus voor een jongen. En hij mag je absoluut niet slaan.

Oki maar ik heb schrik dat als we volgend jaar weer samen op school zitten dat hij me gewoon meer gaat slaan… Best angstaanjagend, gisteren was ik bij hem thuis en het voelde preies aan dat de papa de mama ook sloeg kan dat dan zijn dat mijn liefje gewoon hetzelfde doet

En dat is dus wat niet mag gebeuren, dat hij je vaker slaat. Dat is namelijk NIET normaal. En mocht het vaker gebeuren, moet je echt overwegen je relatie te beëindigen. Misschien is het een optie om er met iemand die je vertrouwd over te praten.

Maar als ik het uitmaak heb ik schrik dat hij het bij andere meisjes ook ga doen en dat is nu het laatste Wa ik voor die meisjes wens. En het uitmaken is geen optie ik hou te veel van hem om hem te laten gaan…

Je bent 12. Realiseer je dat dit waarschijnlijk niet de jongen is waar je oud mee gaat worden, en dat hij misschien niet hetzelfde voelt voor jou.
Dat hij ook andere meisjes gaat slaan is niet zeker. Maar als dat wel zo is zijn die meisjes hopelijk sterk genoeg hulp te zoeken en hem te verlaten. Grote kans dat het aan zijn leeftijd is dat hij sloeg, omdat hij net begint te puberen. Dat wil nog niet zeggen dat hij altijd zo zal blijven. Maar in jouw geval moet je kijken naar het nu. En als je je onveilig bij hem voelt is dat helemaal niet goed.

Waarom heeft hij je geslagen?

Hij sloeg me door dat ik boos was op hem omdat hij zomaar tijdens dat we musicalklasse met een ander heeft gezoend maar dat was weer goed ik gaf een knuffel aan mijn beste vriend hij begon boos te worden en sloeg me toeknik teug in mijn kamer was

Sloeg hij me

Nee meisje dat is niet normaal. :dry:

Nee dat is zeker niet normaal

:dry:

Is niet normaal, dus geef hem aan ergens bij je op school. En maak het uit.

Jullie zeggen allemaal dingen maar ik ben verliefd echt verliefd! Hirsi mijn eerste vriendje en hou van hem! Jullie zeggen om het uit te maken makkelijker gezegd dan gedaan! Ik zeg net dat ik hem niet kwijtwil!

Oké, dan niet meer komen miepen als hij je weer slaat.

Sounds like a keeper.

Als hij je slaat, ben jij voor hem niet zoveel waard dan andersom.

Nou dan maak je het toch niet uit?
dat je het toelaat…

Dus hij ging vreemd en daarna sloeg hij je? De redenen apart al zijn genoeg om het uit te maken, de combinatie helemaal! Je verdient beter meisje!

1. Je bent 12, zoals mijn oma altijd zei, er zijn meer jongens dan kerktorens en je gaat nog genoeg leuke jongens tegenkomen.
  2. Slaan is niet oke, in welk opzicht dan ook.
  3. Houden van? Dit bedoel ik niet lullig maar geloof me, op je 12de denk je vaak van iemand te houden maar dat is gewoon verliefdheid, je vind iemand leuk, je houd pas na iemand na langere tijd samen en in mijn ogen is dat al helemaal niet op die leeftijd.
  4. Hij zoent met een ander
  5. Hij doet je pijn, en jij vraagt advies… Dump hem.
    Maar als ik je reactie lees dat je van hem houd en hem niet kwijt wilt dan gok ik erop dat jij je keuze al hebt gemaakt en bij hem blijft