Mijn vriend heeft gelogen

Hallo,

Ik zit helaas ergens mee.
Mijn vriend heeft tegen mij gelogen.
Ik zag toevallig dat hij een app op zijn telefoon had staan waarop hij met alleenstaande mensen kan chatten en seks videos kan kijken, dit kan zelfs live hierop. Nu heb ik hem ernaar gevraagd en hem de kans geweest om er gewoon eerlijk over te zijn. Hij heeft steeds ontkend, tot hij op een gegeven moment het toch toegaf. Hij zou niet hebben gechat, maar wel de video’s hebben bekeken.

Nu ben ik helaas best verdrietig hierover, omdat we bepaalde afspraken hebben in onze relatie en hij zich hier niet aan hield. Daarbij is het vertrouwen nu weg, omdat hij erover heeft gelogen.

Ik heb aangegeven dat ik het niet fijn vindt en hoe we dit kunnen oplossen, alleen weet ik niet echt wat ik ermee moet. Voel me best wel verdrietig en boos hierdoor.

Wat zouden jullie doen?

Dankjewel!

1 like

Een goed gesprek houden over waarom hij dit nodig heeft en beslissen of je hem kan vergeven / hiermee om kan gaan.

Ehm, liegt niet iedereen heel regelmatig? Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je hierover een beetje jokt. De meeste mensen schamen zich met dit soort dingen. Het is nu ook weer niet dat hij vreemd gegaan is ofzo.

Vertrouwen moet je hem weer…anders kom het nooit meer goed