Mijn vriend heeft een obsessie

Beste lezers,

Ik krijg kopzorgen van mijn vriend. Hendrik en ik wonen sinds 2 jaar samen. We hebben een zoon Sam, hij is twee.
Vorige zomer heeft mijn vriend samen met een college een dj cursus gevolgd. Die twee zijn nu zodanig doorgeslagen dat ik helemaal krankjorum begin te raken.
Elke dinsdag repeteren ze bij ons op zolder om de zaterdag draaien ze een ‘dj set’ bij de plaatselijke dancing en ze hebben zelfs een videoclip gemaakt.
Hij slaat door, aan het begin vond ik het nog wel schattig, maar nu begint het genant te worden.
Hoe kaart ik dit aan zonder hem te kwetsen?

Oordelen jullie zelf maar:
-

Hoor graag van jullie…
L

Beste Karin,

Koop oordopjes en wees blij dat je man een hobby heeft.

groeten
Kloplop

Dank voor je reactie, oordoppen hadden zin gehad als het binnen ons huis bleef…

Als hij het leuk vindt, zou ik m lekker laten gaan

Volgens mij is het probleem meer dat jij je ergert aan hem, dan dat hij iets echt fout doet. Of klopt dat niet? Hoe is hij naar jou en jullie zoontje toe?

Tjaaa haha, de beat enzo is wel gaaf, kwaliteit is goed, maar de tekst en waar het over gaat…ik begrijp dat je dat genant vindt…
Misschien zouden ze eens andere teksten kunnen proberen, stel dat eens voor :wink:
Dan is het meteen een stuk leuker en minder genant denk ik.
Het is wel leuk dat hij een hobby heeft en hij heeft er vast ook heel veel plezier mee, maar als je het echt niet leuk vind, zou je kunnen vragen of ze ergens anders kunnen repeteren?
Dan kan je hem als nog zijn gang laten gaan. Je moet een beetje in de stemming zijn, voor dit soort liedjes haha.
Of eens even heel goed met je vriend gaan praten? En dan vertellen dat je het eigenlijk genant vind, hoe erg het ook is om dat te zeggen ;(

Zo te zien heeft hij 2 video clips gemaakt.

Dank voor je reactie! Weetje ik woon in een enigszins burgerlijke wijk… Zulk soort extravagant gedoe verspreid zich snel. Zo stond ik vanmiddag in de rij voor de kassa. Dan hoor ik van die pubers achter mij zeggen: ‘wil naar je zolderkamer, zonder je pyama’
Kreeg ik toch wel een rode boei :flushed:

Maar hoe breng ik zoiets ter sprake, wanneer hij het zo leuk vind?

Ik zie net dat iemand op dat filmpje heeft gereageerd? Misschien beter om dat weg te halen haha…

Wie is Ritsy4life?

inderdaad, beetje onrespectvol.

Ze doen me denken aan LMFAO, al helemaal met die bril maar het lijkt mij meer dat je meer views probeert te krijgen aangezien je bijna niks hebt gepost op Girlscene.
Je zit denk ik alleen op het verkeerde forum… daag

Of dat hij het zelf is.

Heet je nou Lisa of Karin.

:smirk:

Ik denk ook dat het beter is om die link te verwijderen. Heel veel mensen gaan nu natuurlijk de filmpjes kijken van je vriend. En misschien komen er wel meer van die reacties waar je vriend niet blij mee zou zijn. Ik zou het verwijderen.

ik zou huilen als dat de vader van mn kind was

:grinning_face_with_smiling_eyes: