Mijn vriend heeft een kromme penis

Hier moest ik even een nieuw account voor aanmaken omdat niemand mag weten dat ik seksueel actief ben enzo

Maar oke het probleem is: Als mijn vriend zegmaar stijf wordt, wordt zijn piemel echt heel krom, nog krommer dan een banaan. En dan bedoel ik dus niet een klein beetje maar echt bijna een scherpe bocht naar rechts… Hij komt er dus zegmaar altijd echt heel lastig in en als hij er eenmaal in is en we zijn bezig, begint het pijn te doen. Het doet pijn dat zijn eikel dus tegen mijn vaginawand aandrukt…

Ik vind het echt heel zielig voor mijn vriend want hij zit er echt mee

Wat nu?

-

Wordt dat dan gedekt door de verzekering? Mijn vriend is niet zo rijk dus…

Hey waar is je reactie! :rage:

-__-’’

Oké, ik ga even proberen serieus te reageren:
Het hangt sowieso van de verzekering af. Of hij een basisverzekering hebt of meer dan dat. Verder kunnen wij de polisvoorwaarden niet weten. Als ik jou was zou ik hem even contact laten opnemen met zijn verzekeraar en die kunnen hem wel helpen. (In hoeverre je dat normaal kan zeggen)

Oké bedankt, ik zal het aan mijn vriend doorgeven!
maar hoe doe ik dat eigenlijk heel lief? ik wilde hem niet kwetsen dus doe ik alsof het niet zo’n groot probleem is maar dat is het dus wel… ben bang dat ik hem dalijk kwets, hij is hartstikke lief

^ Je zegt toch dat hij er zelf heel erg mee zit? Dan zal hij het vast niet als een ‘belediging’ opvatten als jij hem probeert te helpen.

Mijn vriend heeft een penis in de vorm van een banaan. Hij is ook geel. Wat moet ik doen?

Sorry ik gebruik je topic even.

dat is waar sparrow… ik ga hem denk ik morgen maar confronteren, als we alleen zijn… bedankt iedereen!

:’’’’’’’) ik heb wel ooit van een beetje een scheve stijve gehoort… maar een kromme stijve?

HOI LAPJE JE HEBT GEEN LEVEN DOEI LAPJE :grinning:

Volgenmij ben je een troll…

Wie is lapje :stuck_out_tongue:?

lapje is een troll die heel vaak terug komt enzo… waarschijnlijk is ze dit ook -.-