Mijn vriend heeft andere mensen iets in zijn bed laten doen

Hallo allemaal,

Ik heb nu een vriend van 4 maanden. Wij zitten in dezelfde vriendengroep en gaan meestal altijd samen. Nu ben ik dus een weekje op vakantie dus gaat hij naar de vriendengroep zonder mij. Deze week liet hij de vriendengroep dus naar hem komen. Alles verliep goed todat ik te horen kreeg dat hij mijn beste vriendin en een goede vriend van hem in zijn bed heeft laten slapen waar ze dus seks in hebben gehad. Hij is tijdens beneden op de grond gaan liggen op een matrasje. Nu ben ik dus boos op hem geworden omdat ik dit echt geen fijne gedachten vind om nog in dat bed te gaan liggen. Ik vind het gewoon vies en niet kunnen en snapte niet waarom hij het toeliet.

Wat denken jullie erover wat ik moet doen?

Tja, ik zie zelf niet zo het probleem. Ik neem aan dat hij wel het bed gaat verschonen als hij of jij daar weer in gaat slapen? In een hotel gebeuren ook de meest ranzige dingen en ook daar slaap je toch prima?
Ik zou het problematischer hebben gevonden als hij met ze meedeed, maar dat is niet zo. Ik zou er geen problemen mee hebben.

Tja, als het beddengoed erna is verschoond is er eigenlijk niks aan de hand toch? Wees inderdaad blij dat het een vriend was in plaats van jouw eigen vriend. :grimacing:

Ja dat is idd waar, alleen de gedachten erachter dat mijn beste vriendin in zijn bed heeft geslapen zit mij gewoon niet helemaal lekker alsof het lijkt dat ik iets deel.

Ik vind dat je overdrijft. Je vriendin heeft in zijn bed seks gehad, niet met hem zelf. Overal waar je zit/ligt/staat kunnen mensen seks hebben gehad.

Niks. Je lijkt nogal wat frustraties over je partner te hebben, maar ik zou echt leren om dingen meer los te laten anders jaag je die jongen nog weg.

Euhhh ik begrijp je helemaal dat je boos bent geworden! Ik zou hetzelfde gevoel hebben als mijn vriend dat zou flikken…

Hierboven hebben ze wel een punt; het beddengoed wordt verschoont en in een hotel is hetzelfde.

maaaaaar dat helpt je gevoel denk ik niet… als advies raadt ik je aan om een goed en rustig gesprek met hem aan te gaan. Vraag waarom hij het toeliet en zorg dat hij begrijpt waarom je een beetje boos bent. Door dit te doen heb je in ieder geval een serieus gesprek erover gehad en vanaf hier kan je het proberen om langzaam los te laten xx