mijn vriend gelooft me niet...

ik heb nu bijna 8 maanden met mijn vriend, ik ben (bijna) 16 en hij 17.

ik heb echt een hele stomme domme kutfout gemaakt, maar ik heb gelogen over best wel grote dingen en daar is hij achter gekomen, en ik ben echt de lul, maar over 1 ding niet en dat is niet zomaar iets maar hij gelooft dat nu ook niet meer, ik snap het wel, maar ik moet hem het echt overtuigen, maar hoe
plz hulp, en geen dom cometaar dat ik dom en kut heb gehandeld want dat weet ik zelf ook wel

-s

Ik denk dat het voor ons wel belangrijk is om te weten waar het over gaat, want zo oordelen is een beetje lastig.

Ik denk dat het tijd nodig heeft!
Laat hem zien dat hij je (nu) wel kan vertrouwen en leg hem dan na een tijdje uit dat dat ene toch echt de waarheid is. Wellicht gelooft hij je dan wel!
Is natuurlijk ook moeilijk aangezien je zijn vertrouwen hebt geschaad… Maar geef het wat tijd!

Dit. Wat Voldemort zegt klopt ook, maar het ligt ook aan de ernst van de dingen waarover je loog.

Ik snap hem wel. Ik heb het ook gehad maar bij mij waren het niet echt grote dingen maar meer kleine dingetjes omdat hij snel boos word. In ieder geval moet je hem proberen te bewijzen dat je niet liegt en als dat niet kan moet je het gewoon laten slijten.

Als mijn vriend zou liegen over grote dingen, zou ik idd ook moeite hebben met hem weer geloven of vertrouwen.
Waarom lieg je uberhaupt tegen hem?

Ik snap mensen die liegen over het algemeen niet

Ik snap ook wel dat als jij over veel grote dingen hebt gelogen hij je niet makkelijk meer vertrouwd. Ik denk dat je het aan hem moet laten of hij je weer kan vertrouwen of niet.