Mijn vriend gaat naar Afrika

Hee meiden!
Ik heb al bijna 10 maanden een vriend, en hij zou mee gaan op vakantie samen met mijn ouders.
Nu hebben ze op zijn school een soort actie, dat hij 3 weken naar Afrika kan. Hij heeft zich daarvoor aangemeld, en mag mee.
Hij moet natuurlijk wel geld inzamelen enz.
De periode dat hij naar Afrika gaat is precies de periode dat wij op vakantie gaan, dus helaas gaat hij nu niet met mij mee.
Maar ik vind het echt super leuk voor hem!
Dit is mijn vriend:

http://i39.tinypic.com/nbc30h.jpg

Omdat wij 12 juli een jaar hebben, en ik wilde eigenlijk wat voor hem doen/maken, zodat hij dat kan mee nemen naar Afrika, of gewoon thuis kan houden.
Maar ik heb echt geen idee…
Dus nu heb ik jullie hulp nodig!
Alle tips zijn welkom! (:

uuhm ik weet niet een boek met foto van jullie en herineringen en dat houden jullie bij en dan kan hij dingen op schrijven wat hij meemaakt in afrika en dat kan jij dan lezen ?

kweenie niet zo’n goed iedee

• Geef hem een leuk doosje/potje met daarin voor elke dag dat hij in Afrika is, een reden waarom je hem zo mist. Of waarom je zoveel van hem houdt. Hij mag er elke dag eentje uit het doosje/potje trekken. Vindt ie zeker lief!

• Omdat jullie een jaar verkering hebben, kun je misschien 12 kleine cadeautjes kopen die op jullie samen slaan. Misschien kun je zelfs dingen bedenken die je vriend nodig kan hebben in Afrika (bv. een doos vol met pleisters of een doos vol chocolaatjes omdat hij zo gek is op chocola).

• Spreek een lieve tekst in en zet het bestand op een cd. Of zet het op zijn mp3-speler/iPod. Dan kan hij jouw stem altijd horen, waar hij ook is.

• Geef hem een kussen met een foto van jullie samen. Dit kan je volgens mij Hema ofzo laten doen.

• En ga in elk geval met hem mee naar Schiphol en haal hem ook weer op! (Dat ophalen liefst onaangekondigd, dat is het allerleukste!).

Bedankt!
Nog meer tips?

ik vind hem schattig hihi

uhm… tja misschien een plakboek met leuke foto’s ofzo
of een mp3 met spraakrecorder en dan neem je allemaal lieve tekstjes op die hij dan kan luisteren

Hijis zoo schattig. echt lief.

Volgens mij zit hij bij mij op school.

Nog meer ideetjes? (:

Een mandje maken met allerlei cadeautjes erin, voor elke dag (of week, wat jij wil) ééntje. Elke dag (of week) moet hij een cadeautje openmaken, totdat de cadeautjes op zijn en hij naar huis komt :slightly_smiling_face:

Je kunt hele grappige, maar ook hele lieve cadeautjes inpakken, en je kunt bij elk cadeautje een leuk briefje schrijven.
Hopelijk vind je het wat :slightly_smiling_face:

Die eerste is echt heel leuk =D
Of je zou gewoon jullie foto’s af kunnen laten drukken en in een fotoboek plakken. Maar dat was misschien al gezegt.

wooow, tof van hem.
Maar waarom gaan jullie niet de 12e uit eten ofzo, wat leuks samen doen. Het is maar 3 weken…

Eigenlijk 4 weken haha, want ik ga de 13e weg, en hij de 18e.
Maar dat is idd ook een goed idee, bedankt! (:
Nog meer?

ja dat is ook wel weer zo, hartstikke leuke ideetjes, maar hij gaat maar drie weekjes.

yes, he is a sweetie. :smiling_face_with_three_hearts: