Mijn vriend gaat heel veel met meisjes om

Hee!
Ik heb deze vraag al een keer gesteld in het meer ‘algemene topic’ maar ik maak toch maar even een apart topic aan, omdat ik graag wil weten of ik niet aan het overdrijven ben.
Het zit zo: Ik heb al heel lang een vriend (in januari twee jaar) maar ik zit er af en toe bestwel mee dat hij superveel met andere meisjes omgaat. Hij heeft altijd al veel meisjesvrienden gehad omdat hij beter met meisjes om kan gaan, zo zegt hij zelf, dus ben ik er al aardig aan gewend. Maar hij vind het bijvoorbeeld heel normaal om na een feestje bij een vriendin van hem te blijven slapen of met een meisje de stad in te gaan e.d.
Ook heeft hij een beste vriendin waar hij altijd meteen naartoe loopt als ik even geen aandacht aan hem besteed of iets niet samen met hem kan doen. Hij is ook wel aardig wat keren bij haar blijven slapen en dat vind ik al helemaal niks.
Ik probeer het er wel met mijn vriend over te hebben, maar onze discussies leiden meestal tot niks. Het is namelijk niet zo dat ik hem niet vertrouw met andere meisjes, maar ik vind het gewoon niet leuk dat hij zoveel met ze omgaat. Maar hij lijkt mij niet te begrijpen, hoe ik het ook probeer uit te leggen.
Een ander probleem is nog, dat hij voordat hij met mij had, op heel veel van die meisjes claimde verliefd te zijn en ook met 2 daarvan een keer gezoend heeft. Ik vind het dus vrij vervelend dat hij met ze omgaat, al zegt hij dat hij niks meer voor hen voelt. Ik vertouw hem daar ook wel in, maar toch voelt het verkeerd.
Mijn vraag is eigenlijk, vinden jullie ‘normaal’ dat mijn vriend zoveel met meisjes omgaat? En wat zouden jullie daar zelf van vinden?
Bedankt als je het helemaal gelezen hebt en het zou fijn zijn als er mensen advies hebben of me niet totaal idioot vinden :’)

Toch proberen met hem te praten, het is niet erg dat die met meisjes omgaat. Maar dat hij de blijft slapen vind ik echt niet kunnen.

Dat lijkt me ook heel vervelend ja.
Probeer er nog eens met hem over te praten, en zeg iets als “Hoe zou jij het vinden als ik met allemaal jongens omging en bij hen bleef slapen?”
En wilt meneer niet luisteren dan misschien zelf proberen meer met andere jongens om te gaan? Gewoon vriendschappelijk natuurlijk, maar om hem te laten merken dat je het heel vervelend vind?

Nou ja misschien niet het beste advies maar dat zou ik doen

Hm, zelf zou ik ook wel bij vrienden blijven slapen, al had ik een vriendje. Maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt. Lastig dat hij dat niet inziet.
Misschien moet je als je erover praat wat meer vanuit zijn perspectief kijken en niet zeggen dat hij fout zit (als je dat al deed)?

dit dus

ik zo het 3keerniks vinden als mijn vriend bleef slapen bij zijn betse vriendin dus praat erover…

Het is niet dat je hem niet vertrouwt, maar je wil niet dat hij zo veel met andere meisjes omgaat? Waarom dan niet? Weet je dat voor jezelf?

Mij zou het niet zo veel kunnen schelen, maar ik heb misschien ook wel makkelijk praten want mijn vriend doet dat nou eenmaal niet. Ik heb daarentegen wel veel jongens als vrienden waar ik ook soms blijf slapen en daar doet hij ook nooit moeilijk over.

Wat fijn dat er al zo snel mensen reageren! Maar mijn vriend ZEGT dat hij er geen moeite mee zou hebben als ik bij andere jongens zou blijven slapen, dat maakt de discussie vaak nogal eindeloos. Maar ik heb nog nooit bij een andere jongen geslapen(want ik vind het zelf dus niet fijn als hij dat doet) dus zeker weten doet hij het niet. Argh, het is zo moeilijk. Maar fijn dat mensen me tenminste niet voor idioot uitmaken of me een overdrijver vinden, dat scheelt al.

pff daardoor is het gdn met mijn relatie door 2 meisjes
maar ik zou toch is heel goed praten met je vriend xx

nee, zo iets zou mijn vriend niet moeten wagen.

Lijkt me 10 x niks als mijn vriend bij andere meisjes bleef slapen. zo iets doe je niet.

Nee, dat vind ik dus eigenlijk ook ^ Maar als ik dat zeg dan gaat hij een beetje zo doen van; ‘Wat moet ik dan? Niet meer met ze omgaan? Niet meer naar feestjes gaan omdat ik nergens kan slapen?’ (hij woont buiten de stad, dus moet na feestjes altijd bij iemand slapen anders kan ie niet terug). Dat vind ik echt niet leuk, want zo bedoel ik het niet eens. Maar een beetje minder zou wel kunnen. Hij begrijpt het gewoon niet en ik weet niet hoe ik dat hem aan het verstand kan brengen…

Ik denk niet dat ik er zo’n groot probleem van zou maken. Zolang het puur vriendschappelijk blijft en hij niet met zo begint te flirten…

Een goede vriendin van mij heeft al bijna een jaar een vriend. Zij woont in Breda en hij in Zwolle (is een aantal uur met de trein verschil!). Ze zijn echt het leukste stelletje dat ik ken! Chris (haar vriend) is heel erg symphatiek en bijna iedereen mag hem. Hij gaat heel speels met mensen om, en dus ook met meisjes. Altijd op feestjes knuffelt hij ons allemaal, en hij geeft kusjes (op de wang, maar soms zelfs voor de grap op de mond of er heel dichtbij!), doet heel flirterig, tilt ons zomaar op en weetikveelwat allemaal. Maar ondertussen gaat hij altijd terug naar zijn vriendin! We weten allemaal dat het een grapje is. Sommige mensen gedragen zich nou eenmaal zo.

Ik vind het iig niet normaal, kan aan mij liggen. Maar denk toch dat het zo is. Een jongen hoort gewoon voor zijn meisje te gaan, en niet van meerder walletjes te eten. - Of hoe je dat ook noemt -
Hoe zou hij het vinden als jij opeens met heel veel jongens om zou gaan, en bij één daarvan bleef slapen. Je kan mij niet wijsmaken dat hij dat goed vindt.
Kijk en misschien doet ie ook wel helemaal niks met ze, maar toch vind ik het niet kloppen. Hij heeft een vriendin, en dat moet zo blijven.
Praat er over met hem, als hij het niet begrijpt. Maak hem dan eens jaloers.

Ik snap echt niet waarom meiden zo’n drama maken over dat blijven slapen. Hij ligt in zijn bed, zij op de zetel of een matras en ze slapen. Het is toch niet omdat het om een meisje en een jongen gaat dat er daarom onmiddellijk iets moet gaan gebeuren?

Ik herken jouw probleem eigenlijk wel een beetje. Je stelt je sowieso niet aan vind ik, het is normaal dat je een beetje achterdochtig bent. Maar als je vriend je zweert dat er niks aan de hand is, dan zou ik dat van hem aannemen. Dat probeer ik ook te doen.

Ik zou het omdraaien naar iets positiefs. Leer de meisjes beter kennen, misschien worden het vriendinnen van je!

Eerlijk gezegd snap ik dit niet helemaal. Hij lijkt volledig te vertrouwen en zo nu en dan slaapt hij bij iemand van een ander geslacht, en dat is het.
Alsof het slapen bij een vriend echt heel anders zou zijn dan het slapen bij een vriendin.

Tenslotte heb je al best lang met hem en klinkt hij echt wel eerlijk.

Dit. Ik ga zelf ook met meer jongens om dan meisjes.