Mijn vriend en zijn beste vriendin

Hi meiden!

Ik moet even mijn ei kwijt… Feedback is ook zéér welkom :wink:

Mijn vriend en ik zijn 4j samen. Net voordat wij een koppel werden, heeft zijn beste vriendin nare dingen over mij tegen hem verteld. Wat nergens op slaat, want ze kent me niet eens…
Mijn vriend heeft haar raad, om niks met mij te beginnen, niet opgevolgd.

Hij ziet haar nauwelijks, ze appen nooit, … En toch blijft hij haar zijn beste vriendin noemen.

Afgelopen weekend is hij met haar op stap gegaan, ze heeft van iemand gehoord dat ik een miskraam gehad heb en sprak hem daarover aan (dat ze het erg vond en blablabla, …). Mijn vriend verteld me dat heel vrolijk en zei me hoe lief ze is en bezorgd, …
Ik was op mijn tenen getrapt en zei dat als ze zo geweldig was, ze met niet had moeten zwart maken.
Mijn vriend verdedigde haar en zei dat dat was voor wij een koppel waren en dat het allemaal niet uitmaakt.
Ik probeer hem nu al 2 dagen duidelijk te maken dat het voor mij heel veel uitmaakt! Dat het mij veel pijn doet dat hij haar continue verdedigd, continue positief over haar praat en mijn de fout van alles geeft.
Ik word er hélémaal gek van!
Hij geeft mij het gevoel dat hij haar meer waardeert dan mij. Dat ontkend hij natuurlijk…
Toch vind ik het niet normaal dat hij haar keer op keer voortrekt en haar blijft verdedigen alsof ze niks fout gedaan heeft…