Mijn vriend en ik..

…Hebben nu ondertussen bijna anderhalf jaar, ik ben 16 en hij 17. Alles gaat echt helemaal goed tussen ons, maar ik begin hem de laatste tijd meer als m’n beste maatje te zien dan mijn vriend zegmaar. Gister toen hij bij me was had ik eigenlijk gewoon niet echt de behoefte om hem te knuffelen enzo, terwijl we dat normaal wel altijd even doen… Het viel me gewoon even op.
Aan de ene kant denk ik, dat ‘hoort’ toch niet? Aan de andere kant denk ik, ja logisch, na 1.5 jaar, dan is alles zo gewoon geworden.
BAAH ik weet echt niet wat ik er zelf van vind en zo, helemaal door de war
Misschien neem ik hem wel een weekendje weg ten ere van ons 1.5 jarig jubileum om alles eens even ‘op te frissen’ haha. Goed idee oder nicht? Wat zijn jullie meningen/ervaringen?

Sorry voor het lange verhaal trouwens haha

hooi ,
ik ben zelf 15 en hij is [net een week :stuck_out_tongue:] 16 ,
ik heb nu een jaar verkering en 1 week ,
een tijdje geleden had ik ook zoiets gevoel , maar dat lag niet aan hem maar aan de omstandigheden , bedenk waarom je dat misschien niet zo willen. En het waait waarschijnlijk toch wel weer over, als je al zo lang bij elkaar bent gaat het niet van de ene op de andere dag over. Kijk het aan , een weekje , misschien twee,
misschien heb je hier niks aan :stuck_out_tongue: maar bij mij waaide het weer over :stuck_out_tongue:

ja ik heb dat gevoel ook al wel vaker gehad :p, Het waaide idd ook over bij mij
maar nu is het terug en ja ik weet niet. Ik kijk het zowiezo nog wel even aan, en daarna wil ik er even met hem over praten maar ik heb geeenidee hoe ik erover moet beginnen haha

een weekendje lijkt me een goed idee. Ik denk dat het gewoon komt door de tijd en dat je even terug ‘het vlammetje moet aanwakkeren’ haha :grin:

Goed idee ja!

goeeed idee! om een weekendje weg te gaan ;p

Ja! Leuke dingen doen helpt echt goed.

Zien jullie elkaar vaak? Sowieso ga je van elkaar houden na een langere tijd en wordt alles normaler en leer je elkaar door en door kennen, dus vaak kan je partner ook je beste maatje worden (:

Waarschijnlijk zit je op het punt van je relatie dat je verliefdheid verandert in of houden van, of dat er helemaal niets meer overblijft.

Het is ook normaal binnen een relatie dat je even tijd voor jezelf neemt hoor.
Je hebt toch ook niet altijd zin om met vriendinnen af te spreken?

doe iets wat je normaal nooit doet met hem, je moet het wel een beetje leuk houden (; een relatie houdt niet zichzelf in stand, je moet er voor werken. Een weekendje is dus idd een goed idee!

Ik ben al wat langer niet ECHT meer verliefd maar ben wel echt gek op hem. alleen al als ik eraan denk dat het uitgaat, krijg ik tranen in mn ogen (ja oke, ongesteldheid versterkt dat gevoel haha)
we zien elkaar ongeveer 1 of 2 keer in de week dus dat is niet heeel vaak, precies genoeg naar mijn mening :stuck_out_tongue: