mijn vriend en ik

ik zit behoorlijk in de put, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. mijn vriend en ik zijn al 5 jaar samen. 4 jaar geleden is hij met zijn ouders naar frankrijk verhuisd. we zien elkaar niet heel erg vaak daarom heb ik gister (zonder dat hij het wist) een vlucht geboekt om hem te verrassen. ik was me er helemaal op aan het verheugen tot dat 2 uur geleden. ik kwam ergens achter… mijn vriend is erg geliefd bij de meiden, ze schrijven hem vaak, daar is hij ook eerlijk in, alleen hij schreef nooit terug zei hij. maar vanochtend zag ik dat hij dat wel had gedaan. ze had geschreven hoe knap zij hem wel niet vond en hoe leuk terwijl zij hem helemaal niet kent. mijn vriend had daar dood leuk op gereageerd: “ah, dankjewel! :*” dit is mij gewoon niet goed bevielen… misschien ook omdat dit 2 jaar geleden ook is gebeurd maar toen hadden ze nummers uitgewisseld. in een afstand relatie is vertrouwen nog belangrijker. maar dit is voor mij gewoon gebroken. ik ben 2 jaar geleden gewoon zo erg gekwetst dat ik zulke dingen al gewoon heel erg vind. en aan dat bericht van hem ga ik niet dood alleen vind t gewoon niet leuk als hij zegt dat hij dat allemaal niet doet. die vlucht staat nu geplant terwijl ik niet meer wil gaan… gewoon naar hem toe gaan en verrassen? of niet meer gaan?

Als je naar hem toe gaat weet je wel weer hoe het is tussen jullie twee. Mijn vriend zat voor half jaar in Zuid-Afrika en ik was zeker bang dat ik hem kwijt zou zijn en dat hij daar een leuker meisje tegen zou komen. Toen ik daar was was alles meteen weer goed. Dus ik zeg gaan!