Mijn vriend en ik..

Ja ik heb sinds kort een vriend. En we gingen dus met school naar London. Ik leerde daar een jongen kennen (hij zit wel bij mij op school) en het klikte. De ener laaste avond vroeg hij me en nu hebben we dus. In London was hij de heletijd bij me en sinds we maandag weer naar school moesten is hij de heletijd bij zijn vrienden. Ik geef hem af en toe wel een kusje maar in London was het veel closer… Ik snap het echt niet en ben mega bang dat het uit gaat… Hebben jullie wat tips of iets anders…
Groetjes en alvast bedankt!!

Ik denk dat dat grotendeels te maken heeft met dat het ‘normale’ leven weer verder gaat. Ikzelf zou er ook niet heel vrolijk van worden constant elke pauze bij mijn vriend te zijn en daardoor mijn vrienden niet meer te zien. Waarschijnlijk weet hij niet zo goed hoe hij dit moet combineren, daarom is het misschien handiger om bijvoorbeeld na school af te spreken. Dan heb je echt tijd voor elkaar.
En praat erover, je kan hem ook vragen om jou eens op te zoeken tijdens de pauze, in plaats van jij telkens hem, dan leert hij jouw vriendinnen ook kennen. :slightly_smiling_face:

Aawhh super bedankt voor de reacties, ik ga proberen om met hem af te spreken kijken en met hem praten:)