mijn vriend en gamen

hallo,
ik heb een probleem mijn vriendje is heel lief enzo en we hebben het leuk samen maar nu komt het probleem toen ik met hem aan het cammen was vroeg ik een keer voor de grap of hij meer verslaafd was aan gamen dan aan mij en toen zei hij: aan gamen. dus toen hing ik op en toen vroeg ik later wel serieus aan hem of hij gamen leuker vond als mij toen zei hij: ja, is dat erg dan? dat zei hij. We zoenen en knuffelen enzo nog wel want ik zag hem een dag nadat ik dat aan hem gevraagd had en toen deed hij heel normaal alsof er niks aan de hand was en hij wist dat ik het niet leuk vond dus en het zit me toch dwars heeft het iets te betekenen of zijn alle jongens zo ik zit er echt mee hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt xxx

Ik vind het een beetje raar… Je vriendin zou normaal toch moeten voorgaan op gamen?

Uhm…het lijkt me dat je verkering voor het gamen gaat?

klopt dus jullie zijn het met me eens dankjewel voor het reageren xx

jongens…:’)

we zijn al 1 jaar en 1 maand samen en verder is de relatie heel goed enzo maar ik zit er wel mee :frowning_face:

^Wat zij zeggen. En misschien niet je echte naam gebruiken :wink:

Eh, ik vind het niet zo vreemd ja. Vrije tijd - en dus persoonlijke tijd en hobbies - zijn belangrijk voor iemand. Natuurlijk. Ik begrijp niet waarom jullie dat zo vreemd vinden. Grote kans dat jullie hetzelfde zouden zeggen over jullie eigen hobbies ed. Iemand die houdt van paardrijden zou ook nooit zeggen dat haar vriend belangrijker is dan paarden. Shopaholics zouden hetzelfde zeggen. Of zouden jullie ook zonder problemen je vriendinnen opgeven voor 1 jongen? Zoiets verandert pas bij een heel serieuze relatie.
Je maakt je druk om niks. Je zit te doen alsof het niet mag ofzo. Meiden =_=

Dit…

bedankt xx

je snapt er ook niks van XP maar maakt niet uit miss heb je gelijk :wink:

Ik heb al 5,5 jaar een relatie. Ik ben geen een of andere rookie.

Wat jij volgens mij niet snapt is dat hij persoonlijke behoeftes zet boven een relatie wat mogelijk uit kan gaan. Als je er zo mee zit, praat er dan over. Een skype gesprek uitzetten en erover zitten mokken en erover hebben op een site en niet met hem zorgt juist voor problemen.

heel erg bedankt ik heb het net uitgepraat en wat bleek dat hij het verkeerd begrepen had zegt hij net dus heel erg bedankt allemaal xx

hoe weet jij trouwens ooit dat het een skype gesprek was??

maar het was een misverstand dus al die zorgen voor niks maar wel heel erg bedankttXXXXXXXXXXXXXX

Misschien weet ze dit aangezien je ‘cammen’ en ‘op hing’ hebt gebruikt. Over het algemeen zijn er weinig bekende programma’s waarbij dit echt mogelijk is dan skype. :wink:

Dat is een poot ahahahahahahaha

Ik ben 't helemaal met je eens. Maak je niet zo druk joh.

het is al weer goed we hebben gister nog afgesproken ^.^

Misschien bedoelde hij het niet zo serieus. Als jullie al zo’n tijdje samen zijn en hij had gamen écht veel leuker gevonden, had je het allang doorgehad.