ik heb nu een jaar een relatie met mijn vriend, het is allemaal helemaal leuk en ik hou ontzettend veel van hem maar er is 1 probleem: mijn vriend praat steeds minder met me en wil veel minder bellen dan in het begin van onze relatie…
het voelt alsof hij geen moeite meer voor me wil doen en weet dat ik toch niet bij hem weg ga…
ik heb veel behoefte aan praten met hem omdat dit echt mijn dag goed kan maken, ben namelijk chronisch ziek en woon ook niet meer thuis hierom.
ik ben ook heel erg onzeker en doordat hij steeds minder met me praat maakt dit me nog veel onzekerder, ook omdat ik ziek ben is het heel moeilijk om te begrijpen waarom hij voor mij gekozen heeft.
omdat ik bijna niets kan…
heel vaak word ik ook chagrijnig op hem als hij een paar uur niet reageert en daar is hij helemaal klaar mee.
ik voel me hier elke dag wel is kut om, gewoon niet leuk meer.
hij vind het niet leuk dat ik er altijd zo op reageer.
ik wil gewoon een relatie die alleen maar lief en leuk is, net als in het begin. dat kan niet, dat weet ik…
maar toch wil ik het
sorry voor als er typfouten in zitten, ik kan mij niet heel lang concentreren op lettertjes (vanwege hoofdpijn) dus kan niet alles meer gaa controleren, hoop dat jullie dit begrijpen.
heeft iemand tips hoe wij dit het beste kunnen aanpakken?