mijn vriend doet ineens raar

Haaaii girls !
Ik heb echt een loveproblem.
Ik heb nu 2 jaar een vriend 'hij is 22 ik ben 20 ’
Het is altijd echt super geweest tussen ons en we deden alles samen.
Ik kickbox en hij ook we zitten samen op de zelfde sportschool.
hij kickboxste eerst ergens anders toen doe bij mij kwam trainen

, nam die dus een keer een meisje mee en ik kende haar wel 'kwam bekent voor '.
je snapt het wel dat vond ik dus echt niet leuk zij traint nu dus ook bij mij maar ze kijkt me altijd heel arrogant aan wat ik dus heel raar vind want ik heb niks misdaan.
Me vriend zegt dat die niks met haar heb en het is me vriend dus ik geloof het.
Maaaar…
Hij doet de laaste tijd echt super raar !
Hij negeert me soms ik ben meer met hem samen.
Ik zie heb dus allen nog maar op de sportschool wat dus een kus en weer doei is , en ik heb er met hem over gepraat maar hij is onduidelijk maar ik snap het gewoon niet .
Want als je niet meer van iemand houd boeit het je alemaal niet.
Maar als die me ziet op de sportschool zie ik hem dus echt nog stralen…
Tips aub ik wil hen echt niet kwijt…

Kusjesss :kissing: :kissing:

Je bedoelt vast ‘‘hem’’ in je een na laatste zin.

Jaaa

uhum, Dat is lastig. Jongens zijn wel vaker onduidelijk. Ga eens iets leuks afspreken met je vriend. Naar de film ofzo. :beer:

Ik snap het verhaal niet helemaal maar volgens mij moet je er of met hem over praten of zelf het initiatief nemen en samen iets leuks gaan doen.

Jaa klopt wat leuks doen maar hij heb steeds een smoes dat die niet kan het is echt zo raar gewoon ineens.

wow, heb je dit ook op het viva forum geplaatst? ik las precies zon zelfde verhaal vanmiddag ook over kickboxen, of jij bent het, of het is heeeeeeel toevallig :stuck_out_tongue:

Haha jaa klopt allen daar kreeg ik heel veel mensen die aan het zeiken waren over me spelling

Jullie zien elkaar dus alleen tijdens het sporten? Dat lijkt me niet helemaal goed nee. Ik zou even goed met hem over praten.

Ja verschrikkelijk is dat daar he, iedereen zeikt elkaar van top tot teen af. Af en toe wel grappig om te lezen :cold_sweat:

Idd zo vaak mogelijk proberen af te spreken met je vriend. Als hij smoesjes blijft verzinnen zou ik er met hem over gaan praten.

Ik heb ongeveer precies het zelfde, maar dan op werk zie ik hem alleen. Dan is die ook heel lief tegen me. Helaas heeft hij het gister uitgemaakt omdat hij het al zo druk heeft en me niet meer leuk vond anders had hij wel meer tijd voor me vrijgemaakt zij die…

Ik wil je niet bang maken hoor! kan bij jou heel anders zijn…

Ach sterke … het is altijd vervelend ik ben er vandaag dus achtergekomen dat die gewoon vreemd gaat en dus een ander heb dus dat is ook over

je zei, ik wil hem echt niet kwijt; wilde je verdergaan met hem op die manier dan?? erg vervelend voor je dat die eikel vreemd ging, sterkte xxx

Dankjewel iedereen en naa veder gaan ik zat wel echt heel erg te twijve ik trapte gewoon steeds in ze stommen smoesjes ik was echt verliefd dus ik wou hem niet kwijt en het zal niet goed zijn om op die manier veder te gaan maar ik kon het gewoon niet over maken gelukkig ben ik hier nu achter gekomen en dat is kloten maar ik kom er wel overheen het is beter zo

Jaa :slightly_smiling_face: