Hey allemaal… Ik ben dus jarig morgen. Mijn vriend waar ik al bijna 1 jaar meega heeft niets voor me gekocht. Oké geen probleem. Ik zat er wel eventjes mee… gewoon omdat ik het best vreend vind. Maar nu heeft mijn beste vriend voor mij super ve gekocht. Volgens mij ook deels omdat hij medelijden met me had dat mijn vriend niks heeft gekocht. Mn beste vriend heeft dus chocolade gehaald, bos rozen, een tas, een heliumballon en een knuffelbeer. Wat voor mijn gevoel allemaal gewoon te veel is. Maar mijn vriend wilt nu dat ik alles terug geef omdat hij het niet vind kunnen dat mijn beste vriend dat koopt voor me. Hij mag mijn beste vriend sowieso niet echt… Dus misschien dat het daar mee te maken heeft. Wat zouden jullie doen in deze situatie. Alles teruggeven of gewoon houden?
Als jouw eigen vriend niet eens iets voor jou haalt heeft hij geen recht van klagen. Wat een zeikerd
Gewoon houden, wees blij dat je zo’n goede vriend hebt! Wat stom dat je vriend niks voor je heeft gehaald! Een bosje bloemen is toch niet al teveel moeite?
Misschien dat hij door de cadeau’s van je beste vriend inziet dat hij ook wat had moeten halen?
Als hij zelf al geen cadeautjes koopt voor je verjaardag, terwijl je een jaar samen bent? Vind ik nogal raar, en dan ook nog eens dat je beste vriend WEL aan je verjaardag denkt en cadeaus koopt is juist super lief van je beste vriend. Hopelijk ziet hij in dat hij ook wat moest kopen! Gewoon houden dus 100%. Hopelijk koopt je vriend nog wat voor je, want beter laat dan nooit.
Laat je alsjeblieft niet kennen. Het is je beste vriend, geen volslagen vreemde die zonder reden met cadeaus aan komt zetten. Jouw vriend heeft hier verder niets over te zeggen. Houd je cadeaus lekker en geniet ervan.
Als je het terug geeft dan kwets je je beste vriend heel hard. En omdat je vriend jou zelf niets wilt geven, moet hij je niet helemaal niet gunnen, dat is gewoon gemeen.
Dus geef het niet terug, je vindt het wss ook leuke cadeautjes en je mag trots zijn op je beste vriend, hij is awesome! Hij wilt echt dat jij vrolijk bent, dus geniet van de cadeautjes
Dit ja!
Ik zou het lekker houden, juist hartstikke lief van je beste vriend. Jammer voor je vriend hoor, had hij zelf maar aan je verjaardag moeten denken
Lekker houden. Hij is je beste vriend en hij is attent genoeg om wél een cadeau/cadeaus voor je te kopen. Ik vind jouw vriend echt ontzettend jaloers en dom klinken aangezien hij niet eens een cadeau voor je heeft. Hij heeft hier niets over te zeggen. En als hij hier moeilijk over blijft doen vraag ik me af of hij wel een goeie jongen voor jou is.
Dankjewel allemaal! Ik ga het inderdaad gewoon houden. Mijn beste vriend wilde het ook absoluut niet terug zei hij. Ben benieuwd of mijn vriend misschien zijn tips oppakt
Gewoon houden natuurlijk. En ik zou best boos zijn op je vriend? wtf, ik date 1 maand met een jongen en ik ga hem ook cadeaus geven, na 1 jaar moet dat al helemaal.
Dit!
Als je vriendje het vergeten was zou ie toch wel schuldig voelen en het ook menen.
Althans, als ik in deze situatie zou zitten, zou ie blij zijn dat m’n beste vriend zoveel heeft gegeven en zou ie potverdekke zich schuldig voelen als ie het vergeten was.
Hij klinkt al erg kinderachtig en zelfs achterdochtig naar je beste vriend toe…
Kan het een optie zijn dat ie jou beste vriend ziet als een bedreiging van de relatie??