Mijn verjaardag

Nou ik ben bijna jarig en ik zit met een groot probleem!
ik mag dingen uitzoeken die samen 200 euro kosten.
Maar ik weet alleen niks.
Ik mag geen nieuwe mobiel dus dat valt al af.
en ik heb al een laptop en kleren enzo.
weet iemand iets leuks wat ik me kan vragen?

Een groot probleem is iets anders;p
maar misschien nieuwe meubels voor je kamer, een fotocamera, nieuwe sieraden, dvds etc?

Gewoon cash dan? Kun je op een later moment gebruik van gaan maken.

ik zou zelf denk ik een fotocamera, rayban zonnebril of sieraden kiezen, dus misschien zoiets?

Hmm, lastig. Misschien een heel mooi horloge en nog wat andere dingetjes. Vraag anders of je gewoon cash 200 euro mag. Kan je later nog altijd kijken wat je wilt gaan kopen! (:

Nou wat een probleem :’)

Een chaneltas (evenutueel nep)? Of een nieuw bed?

haha horloge heb ik, zonnebril moet dan op sterkte en daar heb ik geen zin in, bed heb ik pas nieuw.
ik denk dat ik maar gewoon voor geld ga.

@caresse ik denk niet dat ze van 200 euro een chaneltas kan kopen(in elk geval geen echte), die kosten zeker wel 2000 euro of meer. ik zou indd. iets moois kopen als bv een zonnebril,horloge,misschien een ipod, een paar leuke cd’s, nieuw dekbed overtrek, een mooi parfum… etc. etc.

Kleding, boeken, muziek?
Ik heb zelf ook altijd ‘moeite’ met het uitzoeken van een verjaardagscadeau haha :stuck_out_tongue:

Voor 200 euro wordt het sowieso een neppe. Wil je een echte, plak er dan maar een nulletje achter :wink:

OT:
Neem gewoon dat geld aan en zie later wat je er mee doet.

@winterwords Op mp had ik een neppe gezien voor onder de 100 euro…

Precies. Een neppe. Dan kun je beter sparen voor een echte.

Wil je jouw grote probleem ruilen voor dat van mij? xD

Goede speakertjes?
Parachutesprong
Een nieuwe fiets?

Maar als je het geld zo kan krijgen, zou ik het maar lekker op een spaarrekening zetten :slightly_smiling_face:

• een mooi horloge
  • scooter
  • rijbewijs
  • bonnen voor welness centra/bios/pretpark/winkels
  • nieuwe kamer, (kast/bed/assecoires)
  • een foto camera
  • een tv
  • sieraden
  • parfums
  • nieuwe (school/hand) tassen
  • makeup

trouwens 200 euro echt veel! vind ik dan, haha ;$

Ik zou naar Pinkpop of Lowlands gaan.

Parfum?

Parfum, kleding (bonnen voor kledingwinkels?), ticket voor concert, goede fotocamera.

200 EUR vind ik ook superveel voor een cadeau haha! Of rijbewijs?

Ik zou het liever contant vragen eerlijk gezegd. Het komt nu een beetje over alsof je allemaal random dingen zoekt die je eigenlijk niet nodig hebt, maarja je móet die 200 euro opmaken. Is het niet slimmer om dat geld gewoon op je rekening te vragen en pas op te maken als je echt iets nodig hebt?

Een mooi sieraad, bijvoorbeeld een ring met diamant of zelf een ring op maat laten maken