Mijn verhaal

Het spijt me om het te zeggen, maar ik denk niet dat ze het echt menen.
Het is het beste om de meningen van vreemden te horen, die zijn meestal het eerlijkst.

Hahaha, my bad

waarom zouden mensen dat zeggen als ze het niet menen? en een meisje uit mijn klas had het ook een keer gezegd. waarom zou die dat zomaar zeggen???

Omdat je moeilijk tegen iemand kan zeggen, waar ze trots op zijn, dat het slecht is. Heb je bijvoorbeeld nooit tegen iemand met een lelijke nieuwe broek (waar die heel blij mee was) gezegd dat je hem mooi vind?

Misschien moet je is rondkijken hier in het Schrijfsels-gedeelte van het forum. We zeggen dit alleen om je erop te wijzen, zodat je het kan verbeteren. Ik schrijf zelf ook veel eng raag, en snap dat het niet leuk is om negatief commentaar te krijgen, maar het helpt je beter te worden.

En het is logisch dat je ouders het goed noemen, je bent hun dochter

Om je je beter te laten voelen.
Waarom denk je anders dat op hyves iedereen elkaar ‘LKKRDING’ noemt?

haahaahaa xD

Misschien vinden je leeftijdsgenoten het leuk, maar wij vinden dit gewoon slecht. Sorry hoor, maar vergelijk jouw schrijfstijl eens met de rest van Girlscene.
Gewoon blijven oefenen, en over 100 jaar probeer je het nog eens.
slotje

haha jij bent zo’n faalwijf…

neee, even serieus. ik hoop dat je zelf kan zien dat je talent hier (nog) niet ligt. ik vind schrijven ook heel leuk, maar ik heb ook nog heel veel te leren. dus neem de adviezen aan en verdedig jezelf niet te veel.

Ben wel jaloers op de hoeveelheid reactie’s die zij krijgt:$

Dat is nou ook weer niet nodig…

hahaha, echt he?

Haha, mensen vinden het nou eenmaal leuker om op anderen te zeuren dan te prijzen.

ehh, misschien was ze sarcastisch ;d

haha, daar ben ik het stiekem mee eens. ik vind het ook wel een beetje zielig, gelijk ontmoedigd…
tja, soms zijn de mensen die je niet kent het eerlijkst.
je had toch niet verwacht als je een verhaal plaatst dat iedereen gelijk zegt dat je een geweldige schrijfster bent?

je bent niet zo’n goede schrijfster :S

het eerste wat me opviel was dat je geen hoofdletters gebruikt.
en BFF?

nee bedankt …

shezus, ben 5 minuten weg en meteen hele haatreacties xD. maareh, dit is nog maar d’r 2e topic en ze zijn allebei nogal zinloos. die andere was over hoe ze dikke mensen haat. dusja, ik vind het nogal een faalwijf (:

Wij zijn toch BFF?!