[fgcolor=#FF66E8]hoi iedereen!!!
iedereen zegt altijd tegen me dat ik heel goed verhalen kan schrijven, maar ik zelf von het niet heel goed ofzo… en nu had ik een girlscene account aangemaakt,dus wou ik het het een keer proberen…
dus: ik denk dat jullie het wel leuk vinden. laat een berichtje achter![/fgcolor]
stella liep over straat, ze dacht na over wat ze net had gehoord. haar ouders hadden haar vertelt dat ze ginge scheiden. ze kon het niet geloven… wat moest ze nu doen!!? ging ze dan bij allebei haar ouders wonen? dat is toch heel raar? dan moet ze zeker de hele tijd heen en weer… ze besloot haar BFF te bellen. marjolijn. “he marjo, ik moet je iest heel ergs vertellen…wat!?” zei marjolijn.
“mijn ouders gaan scheiden…” zei stella, ze moest bijna huilen… het was heel lang stil. “o, mijn god!” riep marjolijn uiteindelijk. “wat ga je nu doen…? ik weet het niet” zei stella… marjolijn was nog langer stil, want ze was stiekem jaloers op stella, omdat haar ouders nu pas uit elkaar gaan… want die van marjolijn zijn al heel lang uit elkaar, en daarom is ze nu heel onzeker…
[fgcolor=#B3004D]ik hoop dat jullie het leuk vinden!! zeg het maar als je meer wilt want ik ben er nu mee bezig.[/fgcolor]