Mijn verhaal

[fgcolor=#FF66E8]hoi iedereen!!!

iedereen zegt altijd tegen me dat ik heel goed verhalen kan schrijven, maar ik zelf von het niet heel goed ofzo… en nu had ik een girlscene account aangemaakt,dus wou ik het het een keer proberen…

dus: ik denk dat jullie het wel leuk vinden. laat een berichtje achter![/fgcolor]

stella liep over straat, ze dacht na over wat ze net had gehoord. haar ouders hadden haar vertelt dat ze ginge scheiden. ze kon het niet geloven… wat moest ze nu doen!!? ging ze dan bij allebei haar ouders wonen? dat is toch heel raar? dan moet ze zeker de hele tijd heen en weer… ze besloot haar BFF te bellen. marjolijn. “he marjo, ik moet je iest heel ergs vertellen…wat!?” zei marjolijn.

“mijn ouders gaan scheiden…” zei stella, ze moest bijna huilen… het was heel lang stil. “o, mijn god!” riep marjolijn uiteindelijk. “wat ga je nu doen…? ik weet het niet” zei stella… marjolijn was nog langer stil, want ze was stiekem jaloers op stella, omdat haar ouders nu pas uit elkaar gaan… want die van marjolijn zijn al heel lang uit elkaar, en daarom is ze nu heel onzeker…

[fgcolor=#B3004D]ik hoop dat jullie het leuk vinden!! zeg het maar als je meer wilt want ik ben er nu mee bezig.[/fgcolor]

Ik heb het niet uitgelezen…
Je interpunctie leest vervelend, haha.

wat is interpucntie?

Het is allemaal een beetje kinderlijk geschreven en het verhaal gaat vrij snel. En die shift-toets zit niet voor niets op je toetsenbord.
Daarbij mag je je titel niet in hoofdtellers doen.
Maar raak hierdoor niet ontmoedigd, ga gewoon door met schrijven. Ik weet niet hoe oud je bent, maar op zich vind ik het wel een leuk verhaaltje.

ik ben 14, en het is helemaal niet kinderlijk. iedereen zegt altijd dat ik heel goed kan schrijven dus probeer jij het maar eens!!

Het gebruik van leestekens.

emh… ok, als je verhalen wil gaan schrijven, moet je misschien eerst leren juist te schrijven

Titel mag niet in hoofdletters en moet duidelijk zijn. Let hier op aub.

Verder leest je verhaal ontzettend irritant, je zinsbouw klopt niet, grammatica klopt niet, je gebruikt geen interpunctie (punten, komma’s, hoofdletters etc.).

Is Stella ook dik?

Hoofdletters zouden wel fijn zijn. Maar voor de rest gaat het ook te snel, ze lijkt namelijk helemaal niet van streek, maar als ze aan het bellen is huilt ze bijna. Dat komt niet echt geloofwaardig over. Probeer er wat meer details aan toe te voegen :slightly_smiling_face:

“he marjo, ik moet je iest heel ergs vertellen…wat!?” zei marjolijn.

Dat klopt ook van geen kant:P Het lijkt nu namelijk alsof marjolijn in zichzelf praat.
Als Stella uitgepraat is, doe dan ook haakjes sluiten. Bijvoorbeeld zo.

“He Marjo, ik moet je iets heel ergs vertellen!” Zei Stella.
“Wat?!” Vroeg Marjolijn geschrokken.

Doe het iets uitgebreider :wink:

nee

:’)

hahaha

omg.

zeg alsjeblieft dat dit een grap is? (’:

Ik denk dat de mensen die jou vertellen dat je goed kunt schrijven liegen.
Sorry meid, blijf oefenen!

Met alle liefde, maar ik heb daar dus echt geen talent voor.
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, dat mag gewoon.
Dat jij daar nou niet tegen kan. :’)
Wie is trouwens ‘iedereen’?
Alle huppels uit jouw klas?

Marjolein is schizofreen, daar kan Marjolein ook niets aan doen!

nee mijn familie enzo zegt dat altijd. en een meisje had dat ook een keer gezegd

haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Familie zegt altijd van alles zodat je je goed voelt. Daar is het familie voor…