Mijn verhaal

Ik ga een verhaal beginnen. P>S niet alles is echt gebeurd sommige deeltjes wel .
Als meer mensen het willen lezen schrijf ik veder.

Ik liep de trap op . Ik zat alweer onder de schrammen. Hopelijk zag mijn moeder het niet.
Ik was het pestte zat . Waarom ik. De enige die me hielp was Tim . Hij is een echte vriend . Maar misschien wel meer…

Haha Sylvie leuke kleren riep Isa . We stonden op de trap . Opeens had ze mijn tas . Voor ik het wist
had ze hem van de trap gegooid . Ik was woest …

verder, maar let op puntuatie

Puntuatie bestaat niet :stuck_out_tongue:

Ik liep de trap op. Ik zat alweer onder de schrammen. Hopelijk zag mijn moeder het niet.
Ik was het pesten zo zat. Waarom ik? De enige die me hielp was Tim. Hij is een echte vriend, maar misschien wel meer…

“Haha Sylvie, leuke kleren,” riep Isa. We stonden op de trap en opeens had ze mijn tas. Voor ik het wist
had ze hem van de trap gegooid. Ik was woest…

^ even om je het verschil aan te geven.
En heel veel succes met je verhaal!

Als ik spelling en punctuatie achterwege laat en gewoon even qua stijl kijk, schrijf je heel ‘snel’. Je moet meer beschrijven, meer details geven, de lezer echt een goed beeld voorschotelen, wil je een goed en makkelijk leesbaar stuk schrijven. Met dit schrijf’tempo’ zou je namelijk al binnen een paar A4’tjes klaar zijn, bij wijze van spreken. Ik kan nog niets zeggen over de verhaallijn, maar ik ben wel benieuwd! Succes!

het heeft wel iets!!!..

Jaa… komma’s en punten wel op letten idd!!
ik vind verhalen schrijven ook zo leuk.

Thanx .

Ik had haar tas al vast . Ze gilde. Als je het maar waagt.
Waarom ook niet ?Ik kreeg eindelijk de kans. Sylvie zei Noa doe dat nou niet.
Isa grinniktte : haar tas was toch maar 7euro . Arm kind.
Ik probeerde mezelf echt te beheerse . Ik kon haar zo slaan . Isa gillde . Ik schreewde.
Waarom deed ik dit . Tim greep me aan mijn arm. Hij kalmeerde me .
Het laatste uur was gym. Ik kletste wat met laura
En fleur . Hun vertrouwd ik . Ik denk dat Tim verliefd op mij is zei Fleur.
En ben jij ook op hem zei ik met een kop als een biet . Nee riep Fleur . OK.

Sorry voor de foutjes daar moet ik nog op letten

Ik had haar tas al vast. ‘Als je het maar waagt!’ gilde ze.
Waarom ook niet ? Ik kreeg eindelijk de kans.
‘Noa, doe dat nou niet,’ zei Sylvie.
Isa grinnikte: ‘Haar tas was toch maar zeven euro. Arm kind.’
Ik probeerde mezelf echt te beheersen, ik kon haar zo slaan. Isa gilde en ik schreeuwde.
Waarom deed ik dit? Tim greep me aan mijn arm, hij kalmeerde me .
Het laatste uur was gym. Ik kletste wat met laura en fleur. Hun vertrouwde ik .
‘Ik denk dat Tim verliefd op mij is,’ zei Fleur.
‘En ben jij ook op hem?’ zei ik met een kop als een biet .
‘Nee,’ riep Fleur.
‘OK.’

Thank you X

Ja je moet echt even op he puntuatie letten. Verder vind ik get een geweldig verhaal, goed geschreven, wauw.

Het weekend was weer voorbij. Ik moest weer naar school. Weer een week lang gepest en geklier. Ik had ee tijd geleden tegen mijn vriendin gezegd dat ze me plaagde . Maar ze zei " plagen is niet zo erg als pestte en het gaat wel wer over ". Maar heg werdt erger en erger. Maar niet alleen ik was de pinuut . Ook Alica. Ze noemde haar een raar wijf . Ik deed mee . Mischien zouden ze mij dan niet pesten . Maar nee hoor. Alica en ik werden vrienden . We zaten in het zelfde schuutje . Ik zag zo haar kunstwerken die ze aan niemand anders liet zien . Ik vond juost dat ze die moest laten zien . Ze stond onvoldoende voor handvaardig heid . Als de docent haar kunst zag zou ze dat meteen veranderen. Ik voelde me toch alleen. Ik werd onzeker. Ik was bang , heel bang.

Sorry als de tekst niet goed in volgorde enzo staat. Maar ik tiep dit op mijn mobiel . Dus is het een beetje slordig…

Je kent mijn naam maar niet mijn verhaalJe denkt het maar weet het nietJe voelt het maar ziet het nietMijn uiterlijk is niet mijn innerlijk

Ehm nu snap ik 'm niet meer

Applausje dat je het eerst wel snapte :grinning:

Cuz I never did.

Was een foutje . Per ongeluk het verjeerde gekopieerd . Dus dat laatste bericht net jij kent mijn naam enzo hoort er niet bij

Voor wie moet ik veder anders stop ik gwn .

Stop maar gwn xxx

lol sorry maar zelfs ik kan beter schrijven
en dan lach je dat ander verhaal uit maar zelf ben je niet eens veel beter :")