mijn verhaal

Hallo allemaaal,
Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Liv. Ze zat op de basisschool met een meisje Esmee en ze konden het niet goed met elkaar vinden. Nu gaat Liv door met haar leven maar Esmee blijft haar steeds in de weg ziten.
Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden :S dit is de eerste keer dat ik een verhaal post. Als er fouten in zitten hoor ik het graag. Dit verhaal is gebasseerd op een waargebeurd verhaal. Ik schrijf door als jullie dat willen
xxx Doris

Ik loop de school uit na het 6de uur. Ik was doodop en dat was ook wel een beetje mijn eigen schuld. Had ik maar niet die leuke tv-show tot het einde moeten afkijken. Bij het fietsenrek staan twee jongens
die ik ken uit een andere klas. Ze roepen iets in mijn richting. “Heb jij Esmee echt gepest?” Lachend zeg ik, “Ik? Haar gepest? Nee natuurlijk niet.” Verder besteed ik er geen aandacht aan en loop naar mijn fiets. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd. Al die toetsen… , en ik had nog geeneens heel goed geleerd.
Als ik thuis kom begin ik gelijk aan mijn huiswerk en het leren van mijn toetsen. Ik zie mijn Ipod op het bureau liggen en pak hem zuchtend op. Ik scroll door mijn tijdlijn op twitter en stuit op een berichtje van een vriendin van mij. Ze heeft gereageerd op een bericht van mijn ex. Ze tweette: “@justlizzaa: Echt niet vraag het haar zelf maar”.
Ik lees het gesprek verder en schrik heel erg. “@stoereboy123: Waarom zou ik dat gaan vragen aan dat kutwijf die mensen pest?”
Ik barst in tranen uit.

Soms klopt grammatica niet. Bijvoorbeeld bij:Had ik maar niet die leuke tv-show tot het einde moeten afkijken. En wat bedoel je met had je haar Esmee echt gepest?

Zelf hou ik niet zo van dit soort verhalen

Sorry ervoor wil je niet beledigen. Ga door met schrijven er zijn mensen die je verhaal wel leuk zullen vinden

Sorry Haar voor Esmee moest weg… Geeft niet dat je er niet van houdt, ik kan je niet dwingen ahhaha
XX Bedankt voor je tips

Oke, uhm inderdaad wat hierboven word gezegd. De grammatica klopt niet helemaal. In meerdere stukjes niet. Het lijkt me goed dat je eerst een tijdsvorm uitzoekt voor je verhaal, dan is het lang niet zo verwarrend meer!

wat bedoel je precies met een tijdsvorm?

http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/tips-voor-schrijvers-106910.0.html
Lees dat topic anders even door :slightly_smiling_face:

Dankjewel! Zal ik doen :wink: