mijn verhaal;$ & vertel je eigen verhaal..

Hahah de titel zegt het al,
geeef advies aan de mensen die het dus vragen. en zet als je wilt je eigen verhaal neeer!;p

okee mijn verhaal xD

ik zou het kort houden;)
ik had een tijdje best wel een beetje liefdesverdriet enzo maar dat is in 1 klap weg:'D
op school kwam ik een hele leuke jongen tegen, en hij kende ook wat vrienden van mij dus daar begon hij tegen te praten. wij zaten bij de kluisjes dus ik hoorde alles natuurlijk want ik zat er bij xD toen wou ik een vriend van mij op de foto zetten voorop hyves haha. maar hij wou alleen toen met die jongen die ik zo leuk vond/vind! maar hij zei; hahah sorry maar ik moet egt terug naar de les. dus ik had zo een hele slimme zet gedaan vind ik nog steeds zelf:$ ik zei; oohh nou zeg maar dat het niet hoeft van (mijn naam). maar helaas hij ging toch egt terug. even later kwam ik op hyves en ja hoor een vriendenverzoek van ‘‘hem’’ dus nou ik hem toegevoegd uiteindelijk zijn msn gehad ;p
okee maar nu komt het;
ik vindhem dus steeds leuker enzo;$
maaar hij doet ook egt gewoon super aardig tegen mij, maar ik moet wennen aan zijn manier van praten. want van de jongen waar ik dus liefdesverdriet mee had die zei gewoon; je bent lief, je bent leuk enz. en hij niet dus ik weeet nu niet precies wanneer hij iets flirterig bedoelt ofniet? & hij is ook nog 1 jaar ouder. dus ik zit in de 2e (brugklas) en hij 3e dus al niet meer een brugger;p

maaar weten jullie misschien iets waarmee ik in zijn ogen aantrekkelijker wordt en ook een beetje flirterig maar niet teveel!

dankjewel(l) xx

Je kent hem pas net.
Praat maar gewoon eerst nog even op msn en in het echt.

gewoon jezelf zijn!
en je hebt hem nu op msn, dus gewoon gezellig met hem praten?
en kijken hoe hij reageert, als hij dan een flirtpoging doet ofzo kan je daar weer op ingaan.

Ik zou niks speciaals doen, gewoon jezelf zijn en hem beter leren kennen enzo
Als het wederzijds is dan komt dat vanzelf wel (:

probeer gewoon met hem in contact te blijven op school en msn en stel voor om eens een keer met die vriendengroep en hem wat te gaan doen! en probeer dan een beetje met hem te flirten, maar ga niet achter hem aanlopen. succes!

Jaaa dat snap ik ook en dat idee van afspreken ga ik zeker doen!;$
maar miss tips om het tog een beetje egt een band op te bouwen en dat het niet eindigd met vriendschap:$

flirten?

jaa hahahah maaar hoe?
kijk ik wil niet dat hij me stalkerig vind dus het moet een beetje subtiel?:blush:

complimentjes geven, en dan met mate…
complimentjes houden jongens van :3

hahhahah dankjewel(l)

iemand nog een verhaal die die kwijt wil?(aaa’)

verhalen kan je kwijt in het ‘lucht je hart’-topic :wink:

Oh goeie oude tijd van onschuld

En ze worden er vaak verlegen van, want ze weten niet goed hoe ze ermee om moeten gaan.
En dat is lief :3

:stuck_out_tongue_closed_eyes: