Mijn verhaal; Redeyes deel 2

Heey vandaag deel twee van ‘Redeyes’
Wil je deel 1 lezen? Hier de link: http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/mijn-verhaal-redeyes-283698.0.html

Geiten. Kwetterende geiten. Nee, het zijn vogels. Ja, ik hoor ze praten. ‘…En natuurlijk zou ik gekozen worden!’ Hoor ik een vreselijke schrille vogel roepen. ‘Natuurlijk word jij het’ Zegt een verlegen zachte vogel. ‘Ho eens even’ Een vogel met een stem als de eerste nam het woord. ,’ ik maak ook nog kans’ ‘Waarschijnlijk vinden ze je veel te arrogant, dus dat kun je vergeten!’ Zelfs met mijn ogen dicht hoor ik de haat en nijd ervan afdruipen. ‘Maar wat doe ik aan? Ik moet er tenslotte fan-tas-ties uitzien!’ Vervolgt de schrille overdreven. ‘Dit groene of roze shirt of toch…’ De vogel stopt plotseling met kwetteren en een oorverdovende gil vulde de kamer. Mijn ogen schieten open en mijn blik rust onnatuurlijk boos naar Samanta, Debby en Tiffany bang en de kast. ‘Waarom kunnen julllie niet gewoon jullie mond houden?!’ Brul ik woest. Iedereen kijkt om, en Samata’s gezicht krijgt een vreemde grimas en schreeuw woedend: ‘Waarom wij nooit onze mond houden? Waarom?’ Ze gilde het haast. ‘Jij hebt het gedaan, jij…jij monster!’ Dan zie ik waarom ze zo vreselijk loopt te gillen. Een ienieminie spinnetje kroop over een bruine tas met gouden logo’s. Met een hand en geen woorden grijp ik het arme beest en loop naar het raam. Daar open ik het raam, en spreid ik mijn vingers. ‘Kon ik maar met je mee…’ Fluister ik zacht, zodat de anderen het niet horen konden.

Dit had je ook in het eerste topic kunnen plaatsen, zo doet iedereen dat hier. :wink:

oh okee