MIJN VERHAAL in delen.

Hoofdstuk 1.

Er was eens een meisje, genaamd Sophie, ze was een apart meisje met een lastig leven.Ze schrijft daarom heel veel in haar dagboek…

's ochtends…

“SOPHIEEE”!!! schreeuwde haar moeder.
Sophie werd van schrik wakker en liep vermoeid naar beneden en zei: ''Wat is er?"
“Het ontbijt is klaar” zei moeder.
Sophie at snel haar ontbijt op liep de trap op naar haar kamer. Sophie dacht na… * owhh… wat moet ik nou… ik ben verliefd op 2 jongens hoe kan dat?! … Roy of Tim… weetje wat ik schrijf het wel op in mijn dagboek*
Sophie grisde het dagboek onder haar matras vandaan en begon te schrijven…

Liefdagboek…
Ik ben smoor verliefd op Roy en Tim, hoe kan dat?!
Ik weet het nu echt niet meer.
Roy is knap lief en een beetje dik en stoer en sportief.
Tim is knap lief slank sportief stoer en cool.
Tim zit bij mij in de klas en heeft Zwart haar.
Roy zit bij mij op tennis en heeft Blond haar.
Ik ga er een nachtje over slapen… misschien weet ik het dan!
xxx Sophieee.

Sophie klapte haar dagboek dicht en stopte het weer onder haar matras.
Ze ging even haar haardoen, tandenpoetsen, aankleden, make-up opdoen en al die dingen.

…Toen ze eindelijk klaar was ging ze naar beneden pakte haar jas en ging naar haar Beste Vriendin, Kim.

's middags.Sophie fietste over de weg met losse handen ze was bijna bij Kim maar toen…
Ze verloor de controle over haar stuur Haar stuur kantelde om en de fiets viel en Sophie dus ook een auto zag haar niet en deed over Sophie’s been.

Voor Hoofdstuk 2? Stuur : MEER!

What the…

“SOPHIEEE”!!! schreeuwde haar moeder.

Bel een oogarts! :\

erhm…

Hahhaahahahahaha

Is dit een serieuze poging? Het lijkt namelijk alsof je rustig aan het multitasken bent en ook nog even een verhaal aan het tikken bent.
Het kan imho, veel uitgebreider, en doe alsjeblieft wat aan de lay-out; hoofdletters en leestekens waar ze horen en niet meer leestekens dan nodig.
Je lijkt teveel te willen vertellen in veel te korte tijd, wat je verhaal nogal omlaag haalt.

Wat betekent dit trouwens: “een auto zag haar niet en deed over Sophie’s been”. ?

Dat lijkt me eerlijk gezegd gewoon een tikfout xD

HAHA, deed over haar been. Sorry. =’]

volgens mij is dit hele verhaal één grote tikfout.

Zelfs mijn verhaal was artistieker!

uh… nee

Het klinkt echt lame.

Blond en zwart met hoofdletter? Het zijn geen namen hoor.

I’m…
flabbergasted.

Dat is dus precíes wat ik dacht! Zelfs als dit serieus is … oké, ik hou m’n mond.

Jouwe was fantastisch :grinning:
Bewaar 'm wel trouwens, voor het geval dat :'DD

Jaaa, het is gewoon belachelijk dat 't verhaal gesloten werd, maar we kunnen er niets meer aan doen.

Oke, ik zal je proberen wat tips te geven:

1. Schrijven is schrappen, dus: alle nutteloze passages mieter je eruit. Ik weet niet waar dit heengaat, maar om haar naar beneden te laten sjokken, ontbijten, en weer naar boven te laten gaan is nogal nutteloos. Je had bijvoorbeeld wel daarin iets kunnen verwerken om ‘moeder’ te introduceren en de relatie tussen Sophie en moeder te laten zien.
  2. Gedachten gaan niet tussen *, als je het dolgraag wil zet het in italic of tussen aanhalingstekens, maar meer ook niet.
  3. Een uitroepteken is genoeg.
  4. Dik en sportief is nogal tegenstrijdig, let op dat soort dingen.
  5. Besteed aandacht aan je verhaal, zoals gezegd: was je intussen een wasje aan het draaien, tosti’s maken en je vriendin aan het bellen?

^This

Ik heb een beetje moeite met dit stukje: