Mijn verhaal & ik mis hem...tips?

[i][b]De jongen, laat ik hem C noemen, zat bij mijn broer op tennis.
Dat was ongeveer drie jaar geleden…
Ik was geloof ik 11 ofzo, best jong.
Hij is 2 jaar ouder dan ik.
Hij glimlachte altijd naar mij, echt op zo’n lieve manier.
En ik hoorde van mijn broer dat hij grapjes maakte over mijn lengte.
Maar dat was alweer drie jaar geleden en ik heb een groeispurt gehad…=)
Ik tenniste altijd tegelijk met C (en mijn broer) en ik was toen al verliefd op hem…
IK heb hem al een paar jaar niet gezien.
Niet dat ik het erg vond, nee, in het begin niet…
Ik ging naar de brugklas toen ik C voor het laatst gezien had en ik werd verliefd op een andere jongen, ik denk 2 jaar lang was ik op die andere jongen, maar het werd niks, haha.
Vorige zomer (3 jaar later) dacht ik weer aan C, ik mis hem zo erg!
Ik heb hem proberen op te zoeken op Hyves, geen resultaten…
Hij woont ook ver weg, ik in het noorden en hij in het zuiden.
Ik heb geprobeerd hem op te zoeken in de msn lijst van mijn broer toen mijn broer even weg was, maar ook geen resultaten.
Daarna (ik wilde niet opgeven) heb ik hem opgezocht in het tennisarchief, en hij stond gewoon ingeschreven voor de tenniswedstrijden 2009 die nu bezig zijn.
Hij bestaat nog wel, dus ik ben niet gek, haha.
Mijn broer heeft het wel eens over zijn vroegere trainingen en ook over C (ze waren vrienden, hoe erg).
En dan maakt het allemaal nog erger.
Oke, dit klinkt misschien heeeeeel raar, maar ik denk en ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd hem kan tegenkomen, dus daarom kijk ik altijd vluchtig om me heen en zorg ik dat mijn haar goed zit.
Ja, dit klinkt vreselijk, maar ik vind het zelf ook niet leuk…
Zelfs in de auto kijk ik om me heen om zijn blik op te kunnen vang ALS hij er zou zijn.
De laatste tijd minder (ik zit minder in de auto en het zou wel heel toevallig zijn als hij opeens op mijn school zit).
Ik weet niet wat ik moet doen…
Ik probeer hem te vergeten, maar het gaat moeilijk als mijn broer me er weer aan herinnert en ik ga echt niet tegen hem zeggen: ‘‘Wil je ophouden, want degene waar je over praat is mijn CRUSH!’’
No way, haha.
Ik weet precies hoe hij eruit zag en ik wou dat ik hem weer zag!
Het doet me zo pijn, ik kan zijn naam niet uitspreken, en mijn beste vriendin weet zijn hele naam niet eens, ik ben bang dat als ze het zou uitspreken, het nog moeilijker zou zijn voor mij…
Ik droom over hem en ik kan het niet loslaten.
Ik weet dat er andere jongens zijn, maar ik kan hem niet vergeten…
Maar ik heb jullie tips nodig, wat dan ook, iets zou al geweldig zijn…
Er zijn zo veel aardige en behulpzame mensen op deze forum!

Bedankt voor het lezen en jullie tijd!

Liefs, Cherise.
[/b][/i]

Ik zou echt gewoon alle moeite doen om contact met hem te zoeken.
Het is wel heel duidelijk dat je er ècht verliefd bent en naar mijn mening moet je echt alles, maar dan ook alles doen als je echt van iemand houdt.
Nou ja, dat was mijn mening. =)

Ga naar die tenniswedstrijden!
of weetik veel wat, vraag zijn nummer op op 1888 ofzo :stuck_out_tongue: haha, weet niet welk nummer.
maar ik weet wel dat het goed komt !

succes.

Jeetje, er zijn genoeg andere boys hoor.
Volgens mij heb je gewoon een beeld in je hoofd gemaakt van de ideale jongen met zijn uiterlijk.

Ik begrijp je reactie wel, tenminste, als ik jou was had ik ook zoiets gedacht…
Maar als je in mijn schoenen zou staan zou je het misschien beter begrijpen.
Ik probeer hem ook te vergeten, maar het gaat heel moeilijk, snap je?
Bedankt voor je mening.

Dankjewel voor je mening!
Ik hoop dat het goed komt! =)

*Oooh als dit goedkomt lijkt het op zo’n romantisch verhaal, haha.*

Anyway, weet je zijn achternaam en woonplaats? Dan kan je misschien uitzoeken waar hij precies woont op www.detelefoongids.nl ofzo. En ga anders naar die tenniswedstrijden, als een soort van reunië.

heb je ook google al geprobeert wand mischien heeft die wel een andere site?

ik was eerst ook heel lang verliefd op zo jongen egt ik stalkte hem zowat eindelijk ging ik toen met hem om en toen was die gemeen wouw aleen maar met me omgaan omdat die sex wou.hiermee wil ik zeggen dat hij mischien wel super tegenvalt wand ik was egt geobsedeerd wist hoe zn hond klonk als die blafde en dan ging ik weer gauw naar buiten enzovoort.

suces en hou ons op de hoogde van je zoektocht :wink:

[b][i]Ja idd, als het goed zou komen is het net een ‘sprookje’ voor mij, haha.
Ik hoop het, en die poging heb ik al geprobeerd (hem op te zoeken in telefoongids), niet gelukt…:S

XXX[/i][/b]

[i][b]Thanks, ik wou dat ik met hem om KON gaan. =)
Als hij nou dichterbij woonde & in mijn klas zat, haha.
maar dan zitten andere meiden weer achter m aan. ><
Ik ben al iets verder gekomen: ik heb zijn zus gevonden op hyves
maar haar profiel is niet zichtbaar, shit!

XXX[/b][/i]

Ga naar die tenniswedstrijden en spreek hem daar aan! Zeg gewoon zoiets als ‘herken je me nog?’, dat vindt ie vast leuk =). En dan praat je met 'm. Als hij je wel ziet zitten dan ga je hem zeker vaker zien. Succes.

Eens met pummeel!

[b][i]Haay meiden, bedankt voor jullie reacties!
Maar helaas zit er 1 klein probleemtje aan verbonden: De wedstrijden zijn zeg maar een competitie en dan moet je elke woensdag/zaterdag/zondag etc tennissen.
Ik tennis elke zondag en hij dus ook, ik kan niet tegen me teamgenoten zeggen: ‘‘Sorry jongens, maar vandaag moeten jullie het zonder 1 meisje doen, want ik ga een long lost love opzoeken, daaaag!’’
Dat zit er helaas niet in, meiden! ><
Ik denk na over een andere oplossing…
Misschien moet ik een x in de vakantie met m’n vriendin naar zijn tennisvereniging gaan.
AW! Straks herkent ie mij niet eens, haha. Nog erger!
Zegt ie: ‘‘Wie ben jij?’’
En dan loopt ie weg. aaaaa.
Maar eerst door deze kutperiode.

Bedankt voor jullie reacties, echt waar! [L][/i][/b]

Maar kun je dan niet gewoon op woensdag of zaterdag komen kijken? Dat je zelf niet gaat tennisen maar gewoon even komt kijken?

Ehm, dat zou kunnen, maar ik woon te ver weg om even langs te gaan na schooltijd, EN hij tennist niet op woensdag/zaterdag (dat was een voorbeeld), maar alleen op zondag.
Maar bedankt voor je reactie!
Jullie geven me hoop, haha.

haha geen dank hoor =).
En op zondag, tennist ie dan precies op dezelfde tijd als jij of begint ie iets eerder/gaat ie iets langer door ofzo?

[i][b]iHeee Pummel, bedankt dat je telkens reageert, haha. =)
Nou, met de competities is het zo dat je OF ‘thuis’ tennist (bij je eigen vereniging) OF je tennist ‘uit’ (bij de vereniging van je tegenstanders).
Dus, of het moet heeeeel toevallig zijn dat ik ‘uit’ tennis en waar hij ook tennist.
Of het moet heeeeel toevallig zijn dat ik ‘thuis’ tennis en hij daar ook is.
Als het echt zo zou zijn, dan zijn we gemaakt voor elkaar, haha. (aa’)
Maar ik denk het niet, anders heeft het lot ons niet zo ver uit elkaar gebracht…

XXX[/b][/i]

Hmm, ja.
Ik zou hem toch proberen op een of andere manier tegen te komen bij de tennis, een andere mogelijkheid is er dus niet. Tenzij je je broer om hulp wilt vragen, maar dat wil je niet denk ik.
Nouja, hou ons op de hoogte en succes. (;

Als je broer het zo vaak over hem heeft, waarom zeg je dan niet gewoon tegen je broer: “Als je em nou es een keer uitnodigd? Dan kun je em weer zien!” Helemaal leuk voor hem, maar mss ook voor jou? Naja ik zeg ook maar wa he :stuck_out_tongue:

Dat idee hier boven is wel goed;p Waarom regel je niet onopvallend iets via je broer… je hoeft het hem toch niet echt te vertellen!