Mijn verhaal (De bloed dorst)

ik schrijf al vanaf groep 5 met een groepje verhalen, en ben nu met het tweede deel bezig (het 3een 4e hebben we al, heel logisch xd).
We schrijven 1 boek met ongeveer 8 delen, de delen zijn vergelijkbaar met 4 hoofdstukken in een gewoon boek zoals carryslee. Dus als het boek af is is het ongeveer net zo groot als bijvoorbeeld paniek van carry slee. De verhalen zijn gebasseerd op ons echte leven (ook met de echte namen) en dan met een fantastie rantje er aan ;p
Maar ik zou graag jullie mening willen weten van het verhaal waar ik nu mee bezig ben. Ik ben op blz 12 maar heb geen idee hoe ik nu verder moet dus ik heb besloten om steeds in delen stukjes van het verhaal te posten. :grinning: Als je spelfouten/grammatica fouten ontdekt, just say it!
i hope you like it

‘Allemaal even op letten’ riep meester Jeroen door de klas. Alle kinderen waren gelijk stil. ‘Ik heb twee leuke dingen te vertellen, alleen moeten jullie er natuurlijk wel mee eens zijn’ ging meester Jeroen met een knip oog verder. ‘Nou kom op meester! Vertel nou!’ begon de klas te roepen. ‘Wat had ik jullie gezegd? Niet door me heen praten hè? dat is respect loos.’ ‘Sorry meester.’ De kinderen keken schuldig naar het jonge gezicht van meester Jeroen. Hij was de enige leraar die een beetje hip was, ze wilde hem daarom niet boos maken. ‘Oké het is al goed, maar niet meer doen. Nou ja waar was ik?’ 'U had leuk nieuws meester’ antwoordde Pepijn. ‘Oja, nu weet ik het weer, nou ja zeg hoe kan ik dat nou vergeten? Het eerste leuke nieuws is dat we volgende week met alle groepen vijf en zes een disco hebben in De Koe.’ De hele klas juichte en sprong in het rond: Dit was namelijk hun eerste echte disco zonder ouders! ‘Jullie moeten wel even helpen verzinnen wat het thema voor het feestje het word. We twijfelen nog tussen een paar thema’s namelijk: Gala, Hawaï, Halloween, Circus of een kleur thema. Mij zelf leek het wel leuk om Halloween te doen omdat het bijna Halloween is. Ach, ja jullie moeten zelf kiezen. We moeten het ook aan de andere klassen vragen hoor’ zei meester Jeroen. De hele klas wist al welk thema ze wilde, ze waren het hartstikke met hun meester eens: Halloween was super omdat er zo veel keuze was en ze wilde hun meester wel eens een keer ergens anders in zien dan in een glitter pakje! Meester Jeroen was namelijk homo tot grote teleur stelling van Juf Marloes. Juf Marloes zag hem wel zitten, ze gaf les aan groep zes dus dat betekende dat ze ook mee ging. Jasmin - de grote zus van Pepijn - had haar gehad als juf en ze zei dat het echt zo’n nep juf was, dat ze helemaal perfect was. En ja hoor daar kwam de juf der perfectie weer binnen een kop koffie aan meester Jeroen brengen.

:blush:

offtopic :]
maar wel mooi geschreven :wink:

nja past wel bij creatief toch ^^

vind het nogal een kinderverhaal. sorry.

het is ook voor 8 jarige bedoeld :wink:

ooh. nou in dat geval is het wel goed ^^

‘Allemaal even op letten’ riep meester Jeroen door de klas. Alle kinderen waren gelijk stil. ‘Ik heb twee leuke dingen te vertellen, alleen moeten jullie er natuurlijk wel mee eens zijn’ ging meester Jeroen met een knipoog verder. ‘Nou kom op meester! Vertel nou!’ begon de klas te roepen. ‘Wat had ik jullie gezegd? Niet door me heen praten hè? dat is respectloos.’ ‘Sorry meester.’ De kinderen keken schuldig naar het jonge gezicht van meester Jeroen. Hij was de enige leraar die een beetje hip was, ze wilde hem daarom niet boos maken. ‘Oké het is al goed, maar niet meer doen. Nou ja waar was ik?’ 'U had leuk nieuws meester’ antwoordde Pepijn. ‘Oja, nu weet ik het weer, nou ja zeg hoe kan ik dat nou vergeten? Het eerste leuke nieuws is dat we volgende week met alle groepen vijf en zes een disco hebben in De Koe.’ De hele klas juichte en sprong in het rond: Dit was namelijk hun eerste echte disco zonder ouders! ‘Jullie moeten wel even helpen verzinnen wat het thema voor het feestje word. We twijfelen nog tussen een paar thema’s namelijk: Gala, Hawaï, Halloween, Circus of een kleur thema. Mij zelf leek het wel leuk om Halloween te doen omdat het bijna Halloween is. Ach, ja jullie moeten zelf kiezen. We moeten het ook aan de andere klassen vragen hoor’ zei meester Jeroen. De hele klas wist al welk thema ze wilde, ze waren het hartstikke met hun meester eens: Halloween was super, omdat er zo veel keuze was en ze wilde hun meester wel eens een keer ergens anders in zien dan in een glitter pakje! Meester Jeroen was namelijk homo tot grote teleur stelling van Juf Marloes. Juf Marloes zag hem wel zitten, ze gaf les aan groep zes dus dat betekende dat ze ook mee ging. Jasmin - de grote zus van Pepijn - had haar gehad als juf en ze zei dat het echt zo’n neppe juf was, en dat ze helemaal perfect was. En ja hoor daar kwam de juf perfectie weer binnen een kop koffie aan meester Jeroen brengen.

even verbeterd

hahaha illoon…

disco de koe?
daar ging ik ook naar toe vroeger xd
wel grappig verhaal :grinning:

haha ik heb geen zin om alle verhalen te posten(is nogal veel) , dus het blijft hier maar bij xd

Huh? waarom bij creabea?
Huh? waarom voor 8-jarigen? Je zult er niet veel vinden die acht jaar zijn… denk ik.
Waarom stop je omdat je geen zin hebt?! XD
Maargoed, slotjé.