mijn verhaal:13/01/11

hallo,

dit is mn eerste topic in schrijfsels,ik hoop dat jullie het ‘‘leuk’’ vinden.

ps:het verhaal is gebaseerd op mn leven

Anne zat in de 3de klas van een middelbare school,toen er iets heftigs gebeurd. op dertien januari 2011 ging ze zoals altijd met de fiets na school,ze was nog maar net vertrokken. toen ze wou oversteken maar een automobiliste zag haar niet en zij de auto niet dus ze botste tegen de auto en vloog over de motorkap. en landde bewusteloos op de stenen. gelukkig zagen een paar buurtbewoners het gebeuren. en gingen er gelijk naartoe en belden natuurlijk ook meteen 112. al snel kwamen haar ouders er ook bij,ze schrokken zich natuurlijk kapot. gelukkig kwamen er snel 2 ambulances,en werd ze voorzichtig op een brancard gelegd en ging ze na het ziekenhuis. haar ouders en zus (die van school was gehaald) reden er met hun auto achterna.

benieuwd na de afloop?

• Geen hoofdletters
  • Waarom noem je de personage ‘A’?
  • Random gebruik van komma’s
    Ik zou hier even aan werken x

wat is er na de afloop?

Huh? Ik zou je stukje eerst even nakijken op interpunctie-, grammaticale en spelfouten. En het personage een naam geven. Getallen onder de 20 schrijf je trouwens voluit.

bedankt voor de tips.

na de afloop komt een verhaal hoe haar ze haar leven nu lijdt, en wat een ongeluk je leven kan veranderen.

Even een toevoeging op de punten van hierboven:
-Het is niet ‘na’ maar ‘naar’.
-Sommige zinnen zijn net iets te lang, die je beter kan opsplitsen.

En je schrijft het niet als een verhaal, dit is gewoon een opsomming van gebeurtenissen en ja sorry maar je hebt gewoon geen fijne schrijfstijl.

Sorry ik ben al gestopt na de eerste zin &

wow dit leest irritant

sorry hoor, maar ik vindt jullie wel een beetje flauw doen. blijkbaar ben ik geen goede schrijfster dus doe ik er wel een slotje op.

Toen er iets heftigs gebeurd

(?)

ja nee dat helpt niet echt :’)

Gebruik van hoofdletters, komma’s en verdere interpunctie zou fijn zijn

Anna zat in de derde klas van de middelbare school toen er iets heftigs gebeurde. Op dertien januari 2011 ging ze zoals ze iedere dag deed met de fiets naar school toe. Ze was nog maar net weg van huis toen ze over moest steken. Zonder op te letten of er een auto aankwam stak ze over terwijl er een auto aankwam. De automobiliste had haar niet gezien net zoals zij de auto niet had zien aankomen. Ze werd geraakt door de auto, vloog over de moterkap heen en landde op de straat waas ze bewusteloos bleef liggen. Een aantal buurtbewoners hadden het ongeluk zien gebeuren en belden meteen 112. Ook haar ouders hadden gehoord wat er was gebeurd en kwamen meteen naar de plek van het ongeluk toe. Al snel kwamen de twee ambulances aan op de plaats van het ongeluk waar ze haar voorzichtig op een brancard tilde waarna ze meteen naar het ziekenhuis vetrokken.

ofzo idk

Hoofdletters, je weet wel ‘Enter’ en dan een letter intypen.
En inderdaad dat je gelijk zo reageert helpt niet echt

Je bent inderdaad geen goede schrijfster nee

Slot op verzoek TS