Mijn vader.

[i]Mijn vader is sacherijnig op mij, omdat ik zo laat thuis was vannacht en nu alweer achter de pc zit.

Nu zegt hij dat ik vanavond niet meer weg mag. Ik ben 20.

Wat vinden jullie daar dan van?

• Hij is echt bloed sacherijnig op me. -[/i]

Waarom wil je dat je vader boos op je wordt…?!

Huh, ik snap niet helemaal wat je bedoelt?

[i]Nee dat wil ik juist niet! Maar hij is dus sacherijnig op mij, omdat ik zo laat thuis was vannacht en nu alweer achter de pc zit.

Wat is er precies onduidelijk aan mijn beginpost? Sorry :’)[/i]

Oh, deze zin vatte ik zo op. Vandaar.

[i]@ x_Fay, okee.

Heb de beginpost al wat veranderd.[/i]

Tja als je hem hebt wakker gemaakt met je late thuiskomen kan ik begrijpen dat hij chagrijnig is.

Hadden jullie een afspraak gemaakt over hoe laat je thuis moest komen?

En verder, tja. Ik denk dat het vanavond dus thuisblijven wordt.
Zolang je thuis woont, heb je jezelf te voegen naar hun regels (imo).

Je bent 20 hoor :’’/
Als ik jouw was, had ik met hem gezeten en samen rustig erover gepraat. Tadaaaa.

Ik irriteer me er best wel aan dat je sacherijnig schrijft, maar idd wat LOVEforSPN zegt.

:wink:

Ontopic: ehm, als hij chagrijnig was doordat je laat thuis kwam en hem wakker hebt gemaakt, dan snap ik het wel. Maar als je 20 bent, vind ik wel dat je dingen zelf mag bepalen. Maar, je woont ook in zijn huis, dus heb je je aan (een deel van) zijn regels te houden. Gewoon praten dus.

Ik heb hem niet wakker gemaakt hoor.
En ik heb gezegd tegen hem dat ik laat thuis zou zijn, niet precies wist hoe laat omdat ik met iemand mee zou rijden.

Het is een beetje onzin dat ik hier een topic voor heb aangemaakt sorry.

:astonished: faal van mij

Als je idd al 20 bent, moet je zelf weten wat je doet en moet hij niet chagrijnig zijn. Maar als je een stuk jonger bent, begrijp ik hem best.

Maar ach, zo’n ruzietje gaat wel snel over toch? (:

En het is ‘chagrijnig’ trouwens.

[i]Het is wel bij meer dingen zo. Hij wil me nog ‘klein’ houden, maar ik ben 20…
Maar ach.

Oooh. Faaal. Dit vergeet ik nooit meer, het is dus sachrijnig. :’)[/i]

… en niet ‘chagrijnig op mij’. Net als ‘ik heb honger in aardbeien’. Nee, je hebt trek in aardbeiene, of gewoon honger.
Dus hij is gewoon chagrijnig, of boos op je. :stuck_out_tongue:

Heb mn lesje nu wel geleerd hoor. Haha. En dan ben je 20, maak je nog zulke stomme spelfouten :’)

ben jij wel 20?
je klinkt als een meisje van 13.

Huh? Haha.