Ik heb een probleempje. Ik kom al 2 jaar niet meer bij mijn vader, maar af en toe mailen we nog wel, hij geeft me ook 30 euro zakgeld per maand (wat ik erg veel vind).
Nu had ik dus een mailtje van hem gekregen waar instond dat hij met het dochtertje van zijn vriendin aan het badmintonnen was, wat ik ook altijd deed met papa, en dat ze toen ineens wegliep en haar vader wilde bellen omdat ze hem miste. Dat is dus best zielig, en dat dochtertje had dus ook een keer gezegt: “Gaan jullie maar snel samenwonen, dan hoeft mijn papa geen alimentatie meer te betalen en krijg ik lekker een Blackberry van hem!” (dat kind is 10).
In elk mailtje stuurt hij ook dat hij me vreselijk mist, van me houdt, graag wil dat ik weer bij hem kom etc. Ik mis hem natuurlijk ook, en ik hou ook wel van hem, maar door zijn mailtjes word ik alleen maar afstandelijker. Ik wil liever niet dat hij weet dat ik dit allemaal voel, anders gaat hij weer vragen waarom ik niet kom, hier heb ik geen zin in.
Nu is 1 van de redenen dat ik niet meer bij hem kom dat ik bij mijn stiefvader, vriend en stiefbroer wilde zijn. Nu wonen deze alledrie bij me, het is superdruk, ik heb geen rust meer en bijna geen prive meer. Dus eigenlijk kan je wel stellen dat ik een beetje spijt heb dat ik weggegaan ben, maar ik wil ook niet ‘in 1 keer’ teruggaan alleen om deze reden…
Wat moet ik nu doen? Sorry voor het lange verhaal, ik heb geprobeerd het zo kort mogelijk te houden!