Sorry meiden, dat ik voor de tweede keer deze avond een topic open.
Maar ik zit er echt nu helemaal doorheen. Er is niemand thuis, en ik kan maar niet stoppen met huilen… Hier mijn verhaal:
Vijf jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden. Ik heb eerst 3,5 jaar bij mijn vader gewoond ( woon nu al 1,5 jaar bij mn moeder, wegens huiselijk geweld). In die tijd is hij hertrouwd en kwam zij met haar zoon bij ons wonen.
Mijn vader is een stiekeme alcoholist en een borderliner, die combinatie gaat duidelijk niet samen.
Mijn vader is vorig jaar gescheiden van zijn tweede vrouw. Hij is 2,5 jaar met die vrouw samen geweest. In die tijd is mijn vader 4x opgepakt wegens huiselijk geweld. Eerst kon ik het nooit geloven, maar blauwe plekken en opgenome gesprekken liegen niet.
Als mijn vader begon met drinken in de avond, was hij om 9 uur zo lam als een konijn. Zodra ik dat zag, begon ik alle flessen wijn/bier leeg te gooien die ik maar kon vinden. Ik wist gewoon, als hij te veel drinkt word het zijn dood.
Nu, 1 jaar later, is mijn vader helemaal alleen. Hij is altijd dronken, hij verkoopt alles uit zijn huis, zijn bed, zijn bank, zijn tafel echt alles.
Op zijn hyves kijk ik elke avond, want hij is daar actief en zet altijd dingen in zn wie, wat waar.
Een paar dagen geleden stond daar: hoop dat ik morgen niet meer wakker word.
Volgende dag heb ik gebeld, en hij klonk dronken, depressief.
Gister stond er: erg moe, geen idee waar ik eten vandaag moet halen + met een biertje in de zon. OM 15:05.
Vandaag, nu krijg ik een sms: fijne paasdagen sanne.
Dus ik denk ik ga op zn hyves kijken. Staat er: hele moeilijke dag, heb echt geen zin meer in het leven, zie het echt niet meer zitten.
Ik weet dat het misschien een schreeuw om aandacht is. Maar het doet mijn zo pijn.
Heb namelijk altijd gezegt; hij gaat dood aan de drank of zelfmoord, het is alleen wachten wanneer.
Ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen, het is natuurlijk niet alles, maar in grote lijnen…