Mijn vader...

Nou, wat ik nu eigenlijk ècht wil weten is of jullie het niet erg vinden dat mijn vader achterlijke luie trut tegen me zegt terwijl mijn broertje van 3 erbij zit.

WTF je vader? Volgens mij is hij niet 100%. s[/s] Waarom pik je dit…? :crazy_face:

Ja ik vind het niet normaal dat hij zo tegen je uitvalt.
Maar jij had het ook wel wat vriendelijker kunnen vragen…

Wat een mental patient. Ik weet niet op wat voor toon je het vraagt, maar misschien is hij geïrriteert omdat hij de hele dag hard gewerkt heeft en dan thuis ook nog eens gezeik krijgt. Maar je kinderen uitschelden is natuurlijk nooit goed. Heb je ook een moeder? Anders kun je het met haar overleggen.

Hhm dat krijg ik zo vaak naar mn kop geslingerd vind het nu niet bepaald erg. Ik bedoel dat meent ie heus niet hoor en ik zou ook kwaad doen als mijn dochter zo respectloos om eten vraagt xD

Om even dingen te verduidelijken: ik had het al 2 keer gevraagd. Sorry, ben ik vergeten erbij te zetten ;d

Mwoah, 't is natuurlijk niet leuk, maar zo erg is het ook niet.

valt wel mee, wat ik soms tegen mn hoofd krijg van mijn vader…maar nee, klopt inderdaad niet.

Dat is niet normaal voor een vader om tegen zijn dochter te zeggen. Echt niet. Hoe vaak je iets ook vraagt.

True.

Dat, maar hij hoort dat zeker niet te zeggen!

Ik vind dat hij je niet hoort uit te schelden of iets anders, maakt niet uit hoe arrogant je iets doet of vraagt.

Dat gebeurt bij mij ook, maar dan nog een graadje erger.
Ik negeer het meestal, dan zet mijn muziek hard op en ga ik boven op mijn kamer zitten…

praat eens met hem erover waarom hij je uitscheldt?

vader met twitter

ligt eraan hoevaak zoiets gebeurd, als dat elke dag gebeurt is het niet normaal, als dit voor het eerst is en verder is ie gewoon aardig dan is het denk ik niet zo erg
haha mijn vader noemt mij juist altijd twitterverslaafd

Ik zou dit sowieso niet pikken! En het is zeker niet normaal!

& ik vind het al helemaal stom dat hij je lui noemt, want waarschijnlijk vind je het zelf al erg genoeg dat je niet kunt doen wat je wilt!

ja oke maar het is nog maar half 6 en jij begint al te zeiken om het eten. Hij is toch je slaaf niet ;p Snap best dat hij daar boos om word :stuck_out_tongue:

Nu krijg ik het gevoel dat ik zwaar geestelijk mishandeld word thuis…