mijn vader wil mee naar concert

Hallo iedereen
Ik wil met 2 vriendinnen naar een concert in Brussel. We gaan met de trein naar Brussel maar we willen niet 's avonds met de trein terug. Ik had dus aan mijn vader gevraagd of hij ons wil komen halen, en hij zei dat hij dat wil doen maar dat hij dan wel met ons mee naar het concert gaat. Dit wil ik dus niet, omdat ik me dan heel ongemakkelijk ga voelen :stuck_out_tongue: Dus hoe kan ik dit het beste duidelijk maken? Ik wil ECHT naar het concert, maar ik heb liever niet dat hij meegaat met mij en mijn vriendinnen.

Gewoon zeggen, zou ik doen.
En waarom wil je niet met de trein terug?

je vader zegt dat natuurlijk expres want hij weet ook wel dat jij dat natuurlijk niet wilt. zeg jij toevallig: oke is goed. dan denkt je vader: oke gezellig met mijn dochter op stap!
vertel hem eerlijk dat je het liever niet wilt maar dat je het wel super fijn zal vinden als hij je kwam halen met de auto.
en wat vinden je vriendinnen er eventueel van als je vader mee gaat? misschien vinden hun het wel stoer en tof van je pa!
wie weet is het zo gek nog niet en kan het best gezellig worden :slightly_smiling_face:
eeeeen nog een plus punt, misschien kan je hem wel paaien om dingen voor je te betalen :stuck_out_tongue:
en anders is er echt geen optie (wanneer je vader of mee gaat, of niet mee gaat maar je dan ook niet komt halen) om met de trein terug te gaan

-

Kan ik anders vragen of hij ergens anders gaat staan? als hij net naast ons staat voel ik me zo ongemakkelijk en ga ik waarschijnlijk niet genieten van het concert.

Laat hem gewoon meegaan :slightly_smiling_face:
Je mag überhaupt al blij zijn dat je vader je wil komen halen, ik neem aan dat het een lange rit is voor hem?

Mijn vader ging vroeger ook vaak mee naar concerten en da’s eigenlijk helemaal niet erg. Hij ging dan gewoon ergens achteraan staan en ik ging dan met mijn vriendin naar voor. En op het einde spreek je ergens af. (:
In Brussel is het waarschijnlijk ofwel Vorst Nationaal ofwel de Ancienne Belgique, ben er al vaak geweest en ook met mijn vader, is perfect doenbaar dat jij naar voor gaat en hij achteraan blijft.

's Avonds? Rond 18u is het al zo (en soms ook overdag) :stuck_out_tongue:
Ervaring.

Ik zou hem mee laten gaan, dat is best tof met je pa (:
Maarja, anders gewoon vragen als je het perse niet wilt.

MIsschien kan je vader anders ook iemand meenemen en dat jullie dan gewoon weg bij hem gaan op dat concert. Staat 'ie toch niet alleen en hebben jullie geen last van hem. :grinning: Naar welk concert ga je?

Ja dat vind ik wel goed, hopelijk gaat hij hiermee akkoord haha.
Het is in de AB trouwens (:

Kan je je moeder ook niet mee laten gaan? En dan dump je hen bij het concert met zn tweetjes.

Mijn ouders zijn gescheiden. Hij heeft wel een vriendin, dus misschien kan zei meegan. Maar ik weet niet of het echt hun soort muziek is haha

Maar je bent toch met meerderen? Ik vind het altijd gezellig zo 'savonds met de trein, koop je wat te eten enzo. Maar ik snap dat je het eng vindt, scheelt natuurlijk per persoon!

Je kunt inderdaad afspreken dat hij ergens anders gaat staan, maar dat vind ik persoonlijk een beetje lullig. Dan kun je beter vragen of je moeder ofzo ook mee gaat?

*Oh ik zie dat je ouders gescheiden zijn. Maar ze hoeven het niet perse spetterend te vinden, toch, het is toch ook gewoon gezellig?

Echt leuk toch :grinning:
Tenminste, ik zou dat echt leuk vinden. Toffe vader, haha. Niet echt nuttig dus dit is een soort van upje.

Jaa dat had ik ook een keer (maar toen was ik ook nog best jong hoor) maar uiteindelijk is me paps gewoon meegegaan, en we hebben hem bij de bar gedumpt en wij zijn lekker los gegaan. Het was nog best grappig want er stonden overal fans natuurlijk, zegt m’n vader de hele tijd ‘naar welke gozer gingen we ookal weer?’ en dan keek iedereen heel vaag, haha. Maar it’s not a big deal als je vader meegaat hoor!

Ik begrijp wel dat je je ongemakkelijk zou vinden en ik snap je helemaal, ik had ook zo een situatie.
Ik zij gewoon eerlijk dat dit gewoon even een meiden avond was en ik het wel waardeer dat hij mee zou willen gaan maar dat ik me er dan wel wat minder prettig bij zou voelen, hij accepteerde dit en haalde ons gewoon op.
suc6! x

Haha, ik snap je reactie. (: Maar ook al ben je met meerderen, het station in Brussel is écht niet veilig 's avonds…

Weet ik, en ik kom wel vaker op kutplekken 's avonds, haha, maar ik heb daar gewoon geen last van. Ik snap het wel heel goed dat anderen het niet fijn vinden om daar rond te lopen hoor!