Mijn vader vinden

Je kan altijd die mail nog een keer versturen, gewoon voor de zekerheid!

Ja dat ga ik morgen denk ik maar even doen want nu ben ik echt dood op pff.
Iedereen bedankt voor de steun enzo!

Doe er in ieder geval altijd een lees en ontvangstbevestiging bij, als dat kan bij jouw maildinggeval.

wauw, ik ben nu ook heel benieuwd of het gaat lukken!
hoop t wel voor je :slightly_smiling_face:

Kan dat dan? ;o

Misschien kan je de ambassade van ethiopie bellen en kijken of zij iets voor je kunnen doen

heel vervelend !..
maar ik ben echt heel blij voor je dat je iniedergeval iets verder bent gekomen !
en ik zou idd iemand opzoeken op facebook uit addis abeba !
het is een grote stad … maar alles is mogelijk ! Never say Never !

weetje toevallig wat voor werk hij deed ?

Nou kijk op de achterkant van de kaarten staat er een logo met daarop:

'‘Rimon Foam & Plast Factory Mekelle Ethiopia’

Ik heet eigenlijk Rimon maar iedereen noemt me Rimona.
Dus waarschijnlijk is dat zijn bedrijf, maar als ik dat op internet opzoek kan ik niets vinden…

Dat ene programma is denk ik woe is mijn vader? Dat is alleen voor KID. Krijg je nog alemintatie van hem? Want dat weet de bank of ind het wss wel.
Probeer anders een privé detective, wel duur maar het bestaat en het werkt. Zo’n programma valt wel mee hoor. Binnen een week is iedereen het vergeten en het is leuk. Kan het altijd proberen :slightly_smiling_face:

Veel succes! Ik hoop dat je je vader vindt!
Houd ons wel op de hoogte he?!

Ja dat kan, ligt er wel aan welk programma je gebruikt. Bij windows mail kan het gewoon. Welke heb je?

Maar een bank mag toch niet zomaar persoonsgegevens verstrekken? Of mag dat in dit geval wel omdat het om alimentatie gaat?

Ik heb hotmail…

Oh hm, daarbij werkt het niet. Als je ook gewoon het programma windows mail hebt kun je hotmail daar in zetten en dan kan je het wel doen :slightly_smiling_face:

Het zou kunnen dat je moeder recentere gegevens van je vader heeft… Ik zou de situatie aan haar voorleggen en zeggen dat JIJ heel graag contact wil met jou vader. Vertel dat je begrip hebt dat zij dat niet wil, maar jij hebt ook het recht om je vader te leren kennen. Misschien kan zij jou verder helpen… Heb je nog wel contact met bijv. je opa/oma/verdere familie van je vaders kant?

Up

Ik heb er geprobeerd over te praten met mijn moeder met ruzie als gevolg…
Ik snap dat het moeilijk is voor d’r om erover te praten maar ik zit hier wel echt mee…

heb je hier al contact mee opgenomen:
lhttp://ethiopiabook.com/industry/plastic/addis-ababa-foam-and-plastic-factory-1023.html
misschien heb je er iets aan!

^ Ja die heb ik al gevonden en heb het nummer ook al eens opgeschreven alleen durf ik niet echt goed te bellen…

Niet geschoten is altijd mis! Gewoon proberen er naar je vader vragen, en misschien zeggen ze wel; ooh die werkt hier niet (meer) of juist wel!
Ik zou het sowieso proberen!