Mijn vader vinden

successs! hopelijk vind je hem!

Succes!

Aah, ik ben zo nieuwsgierig hé.
Ik hoop echt voor je dat je je vader weer vind!

Dank jullie wel allemaal hihi, ja ik ben ook echt heel benieuwd maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel weer eng ;$

Heel veel succes met zoeken!
Ik ben ook heel nieuwsgierig, zou alleen niet weten hoe ik je zou kunnen helpen!

wow, dit wist ik helemaal niet Rimona! Heftig, sterkte. Ik hoop dat je hem vindt!

:slightly_smiling_face:

Ik kan je niet echt helpen, maar heel veel succes&ik hoop dat je hem vindt!

Succes (: Alles wat ik zou kunnen bedenken om je te helpen is hier al gezegt.

Misschien kan je de nederlandse ambassade daar bellen en vragen of zij weten welke mogelijkheden er zijn om hem te kunnen opsporen. Zij moeten informatie hebben over gemeentehuizen, ziekenhuizen ed. Succes!

Heel veel succes! Ik ben echt benieuwd naar hoe alles gegaan is en of je hem vind! Hou je ons op de hoogte! We love happy endings :wink:

super super veel sucses hoop dat je em vindt

Veel succes, hopelijk vind je je vader! Ik heb dit topic even bij mn favorieten gezet, hou je ons op de hoogte? :slightly_smiling_face:

Veel succes,
Ik ben zelf ook mijn vader aan het zoeken,
Alleen die woont gewoon in Nederland…

Hopelijk vind je hem! Wens ik je echt toe.

Heb je al iets gehoord ondertussen?

Wow meid, succes met je zoektocht, ik hoop dat je hem vindt!

Nog niets gehoord…
Ik baal best wel, maar toen ik het contact formulier invulde kon ik aanvinken of ik een kopie van mijn bericht wou krijgen via de mail en dat heb ik aangevinkt maar nooit gekregen? Betekent dit dat de gemeentehuis daar het ook niet heeft gekregen?

^ daar heb ik geen verstand van. iniedergeval supeeeer veel succes <3

Ik wens je heel veel succes en duim voor je!
ik ga dit topic echt even volgen…