Mijn vader vinden

Ik hoop dat je hem vind!

^ Dankjewel!

Ik hoop dat je hem vindt!! Veel succes met alles!

Heel veel succes! Ik hoop dat je je vader vind!

Wow, 67174 keer bekeken en 24 reacties.

Thanks! :heart:

Ja dat zag ik ook al haha.

Ah ik hoop echt voor je dat dit gaat werken! Succes ermee! :slightly_smiling_face:

Dankjewel!

Wow, heftig.
Misschien wil je stiefvader je wel helpen met zoeken?
Het klinkt een beetje vreemd maar ik denk dat als je een goede band met hem hebt, hij dit wel wil =)

^ Ja zou best kunnen eigenlijk, maar hij is er heeel vaak niet. Heel moeilijk verhaal om het uit te leggen want ik snap het zelf niet eens helemaal maar hij is iig niet vaak thuis maar als ie weer terug is zal ik zeker erover praten!

Wauw, heel veel succes. Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen maar ik hoop echt heel erg voor je dat dit je gaat lukken!

Ik wens je heel veel succes met je vader vinden!

Wow. Ik hoop echt dat je 'm vind! Ik weet helaas niet hoe…

Ik hoop voor je dat het je lukt!

Dank jullie wel allemaal!

Ik hoop echt voor je dat het lukt! Laat je het wel even weten als je antwoord hebt?:slightly_smiling_face:

^ Ja dat sowieso haha, als ik antwoord krijg zal ik dat zeker even melden (:
Thanks voor de steun!

Op de site van spoorloos staat overigens ook een telefoonnr van de redactie, misschien zou je die kunnen bellen met wat vragen over hoe het programma precies in z’n werk gaat. http://spoorloos.kro.nl/over-het-programma/default.aspx hier staat wel iets, maar niet of echt alle zaken op tv worden behandeld (ik denk het eigenlijk niet, aangezien ze maar een paar per uitzending kunnen behandelen en ze zeggen dat ze behoorlijk wat verzoeken binnenkrijgen).

Nou ja, ik hoop dat je hem kunt vinden! Succes ermee (:

Ik hoop ook dat het je lukt!

Anders: kan je niet naar de Ethiopische ambassade in Nederland gaan en daar je situatie uitleggen? Zij kunnen je wss ook helpen!