Eens in de zoveel tijd heb ik een ontzettende ruzie met mijn ouders. Ze hadden me net verteld dat ik voor de lol 2dagen extra op school moet studeren tot half 5 waardoor ik dus 4 dagen tot half 5 naar school moet. Daarbij kwam ook nog eens dat ik meteen na het eten mn telefoon moet inleveren. En dit alles om 4 5en op mijn rapport. Ik zit in 4gymnasium btw. Nou ik werd helemaal gek bij het horen van deze dingen. Ik flipte en ik bleef maar flippen. En ik had al wat waarschuwingen gehad maar mijn ouders reageerden totaal niet op mijn geschreeuw. Mijn vader kan ineens HEEEEEEL boos worden. Ik was net aan het schreeuwen tegen mijn moeder en opeens grijpt mijn vader me bij mijn haar zodat ik op mijn tenen moest gaan staan. Ik was meteen heel rustig. Toen keek hij me aan. Ik durfde hem nieteens aan te kijken zo bang was ik dus ik keek naar de grond. Toen sloeg hij me in mn gezicht. Zo’n 3 keer. Bij de 4e keer liet hij me los toen hij sloeg en knalde ik tegen de muur aan. Ik kon me nog net opvangen. Daarna schopte hij me maar raakte me totaal niet hard. Ik zat op de grond en durfde hem niet aan te kijken. Mijn moeder zat overigens de hele tijd op de bank net om de hoek. Ik wilde langs hem kruipen naar de deur om naar boven te gaan. Maar ik kon er niet langs en hij sloeg me nog een keer. Ik durfde echt niet op te staan. Ook heeft hij me, ik weet niet meer wanneer ergens het was, verdrongen van schrik denk ik, me bij mn keel gepakt en tegen de muur aangeduwt zodat mn keel dichtkneep, niet heel lang maar toch heeel beangstigend. Nou dit is wat er vanavond dus was gebeurd en ik heb het idee dat dit niet normaal is maar ik weet niet wat ik hiermee moet? Ik ben echt heel bang en ik voel me zo klote want mijn leven voelt waardeloos. Als ik het zou kunnen zou ik voor de trein springen maar ik durf niet.
Help please?