Mijn vader met kanker

Hoi meiden,

Ik wilde eigenlijk al heel lang een topic hierover maken, maar ik had er steeds nogal moeite mee en ik was bang voor reacties. Maar goed.

Mijn vader heeft een halfjaar geleden te horen gekregen dat hij darmkanker heeft. Hij heeft morgen zijn 4e chemokuur.

Ik vind het heel moeilijk om hiermee om te gaan, vooral omdat ik nooit een sterke band met hem heb gehad (mijn ouders zijn ook gescheiden). Vooral op school vind ik het moeilijk. Ik lach van buiten maar ik huil heel hard van binnen.
Mijn cijfers lijden hier ontzettend onder, ik heb al een gesprek gehad met mijn mentrix, maar ik moet gewoon van school af als mijn cijfers te laag zijn.

Ik ben heel erg benieuwd of jullie dit ook hebben meegemaakt en hoe jullie dit aan pakken?

liefs

woow. heftig voor je. sterkte.

ik heb niet echt tips omdat ik het zelf niet meegemaakt heb.
maar denk dat vooral praten erover goed voor je is

):
Ik heb er geen ervaring mee…
Maar iig heel veel sterkte voor jullie!
Up!

sterkte <3

sorry, ik weet ook niet zo goed hoe je er mee om moet gaan, zie dus maar al s een up =)

echt heeel veel sterkte : )

Allereerst, wil ik zeggen dat het onzettend klote voor je is, echt waar.

En wat een fucking naaistreek, om iemand van school te sturen omdat diegene slechte cijfers heeft, terwijl er echt een reden achterschuilt. Wat een crack school heb jij. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt, echt niet.
Misschien helpt het daarom wel om met iemand te gaan praten, via bijv. Sensire of Ggnet. Heb je met je moeder wel een band? Praat er dan bijv. met haar over. Ik weet zo goed ook niet wat je kunt doen. Praten helpt het beste denk ik. Dan krijg je alles een beetje op een rijtje.

thanks, lief van jullie.

Ja praten, maar dat is iets wat ik heel moeilijk vind, want het ligt echt heel gevoelig.

Belachelijk dat je van school af moet dan! :expressionless:
De oorzaak is toch duidelijk, daar horen ze je toch bij te helpen?